Gå til innhold

Biler vi gjerne skulle sett i Norge

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

nå kjører jeg heldigvis med svenske skilter og ikke danske eller norske kanskje nettop derfor jeg kvitter meg med 730d og kjøper en 06 745D men du virker veldig brå sikker på att 540D ikke finnes mens vi diesel fantaster begynt og lure når en 540D som det faktisk står 540D på i papirene er til salgs.. tror ikke helt på att du prøvd en 740D om du ikke er klar over hvor billeg den går og hvor trime venlig denne er.. ikke vondt ment. kjørte en gammel 740D før med masse el problemer men gik billig å bra gjorde den jaggu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sikkert bare dumt for deg som er Porsche freak men rart det diskuteres masse om dette. og du tørr jo ikke engang si deg enig i att en tunet 4,0d drar bedre enn en d10 du som kjører diesel selv burde jo vite dette å hva med at det kommer en 340d men til norge?!? neppe. og x5 4,0d ja denne kanskje kommer men burde vel gjort d for lengst, du er snar med og kalde folk som ikke liker Porsche dumme m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert bare dumt for deg som er Porsche freak men rart det diskuteres masse om dette. og du tørr jo ikke engang si deg enig i att en tunet 4,0d drar bedre enn en d10 du som kjører diesel selv burde jo vite dette å hva med at det kommer en 340d men til norge?!? neppe. og x5 4,0d ja denne kanskje kommer men burde vel gjort d for lengst, du er snar med og kalde folk som ikke liker Porsche dumme m.m

540d, D10, 340d, X5, Porsche... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT2 RS er faktisk ikke så lav og dette er et stort poeng når det gjelder akkurat Porsche. GT2 RS er nok mer fokusert enn de aller fleste andre 911´ene, men den kan stadig kjøres nesten hvor det skal være på offentlige veier (også i Norge). I tillegg har 911 idag et utmerket varmeanlegg og ellers konstruert for kalde forhold som man også har i München og Berlin. Dette er ikke alltid tilfellet med Ferrari og andre supersportsbiler. Lamborghini har imidlertid blitt mer fornuftig med årene nå som Volkswagen bestemmer.

Det er artig at du har sittet på med en 997 GT2 RS. Denne modellen er jo nesten en slags åndelig etterkommer av 959 og den modellen har jeg kjørt... selv om det var en relativt kort tur på 30-35 Km (dog på Autobahn). En av mine helt store drømmer er å få kjøre en GT2 RS i Tyskland.... mest fordi den er så helt fantastisk brutal.

http://www.automotorsport.se/tv/?m=21945

GT2 RS er super å kjøre i Norge den, men poenget mitt er at det ikke er noe problem å kjøre enn Enzo her heller(Ikke lavere enn GT2 RS). Varmeapparatet i en moderne Ferrari er bedre enn noe annet pga den høye varmen disse motorene produserer.

Lamborghini er jo enda særere enn Ferrari da!!

Verdens beste supersportbil er helt klart Ferrari 458 ITALIA. Utrolig rask, komfortabel, vakker og brutal. Komfortmessig detter GT2 RS helt igjennom her....

Som du skjønner er jeg Ferrari fan, etter 8år i Autostrada(Ferrari Norge). Men jeg liker selvfølgelig Porsche også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten dumt ut, men har også sittet på i den hvite GTOen i linken(Demo bilen til Autoropa) og 599XX som eies av sjefen min.

599XX er det syyyyykeste

Par bilder av den tatt med mobilen

d8f0cjrcav82udbslp5a.jpg

62e8oovkrmguvdlw4ygn.jpg

449k1y51x1yxyo62espm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke kul når du liker Porsche på et bmw forum men går ut fra att du prøvd både d10 og en tunet 740D eller kanskje ikke hehe

Spydigheter trenger vi ikke her inne. Du påstår at BMW har produsert E39 540d, men det har BMW ikke... basta! Dette er en tråd der profilen Erebus ber oss om å poste biler vi gjerne ser i Norge... og hva er galt med Porscher i den sammenhengen om jeg tør spørre?.. Intet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten dumt ut, men har også sittet på i den hvite GTOen i linken(Demo bilen til Autoropa) og 599XX som eies av sjefen min.

599XX er det syyyyykeste

Par bilder av den tatt med mobilen

d8f0cjrcav82udbslp5a.jpg

Jeg bøyer meg i støvet... fy fader... åååå... jeg kan kutte av meg lillefingeren for slikt... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...