chipsenter1 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 som jeg skrev jeg att jeg ikke bryr meg om vandeta som ev kommer og att folk skriver dritt om meg men om en bruker som har tryne faktor på forumet her og jeg skriver hva jeg mener ikke er ok så la meg synke lenger på rngering da jeg gi blaffen, man vet kke alt slv om man er innen den så er æredsmedlem eller ikke og ev tillhører det vi kalder trynefaktoren.. vet jeg ikke er flink til og stave på norsk og beklager for dette folkens men det jeg sier står jeg for. selv om folk kjenner ha eller bandidos som jeg bitt truet med nå haha.. jeg er foresten og finne på skarnes hver dag så dere må bare komme fra hvilket mc miljø dere ønsker det skremmer ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Nå må du gi deg... dette blir bare dumt... La oss konsentrere oss om noe som virkelig er kult... og jeg håper at en av disse bilene blir norske... Ferrari 599 GTO... http://www.automotorsport.se/tv/?m=22287 Kommer en Ferrari 599 GTO til Norge til høsten Er allerede en 599 GTO i norge på hvite skilt En kompis som satt på med en i sommer fra holmestrand til oslo Mulig det har kommet en gjennom en kanal jeg ikke kjenner til, men i sommer hadde jo ikke den Svenske Ferrari Importøren fått sin demo bil engang... Var ikke denne da? Gamle bilen til sjefen min, kan minne om en GTO men er en GTB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Høres nesten dumt ut, men har også sittet på i den hvite GTOen i linken(Demo bilen til Autoropa) og 599XX som eies av sjefen min.599XX er det syyyyykeste Par bilder av den tatt med mobilen hvem er damen bak Er en 40+ gammel Ferrari frue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Den hvite GTB'n var skamrå Der snakker vi EKTE bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Fy flate for en bil den GTB'en! tror jeg må innom jobben din bmwZ, og se på bilene som står der når jeg besøker broren min iløpet av våren Hvis sjefen din hadde denne som gamlebilen tviler jeg ikke på at det finnes flere go'saker der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Høres nesten dumt ut, men har også sittet på i den hvite GTOen i linken(Demo bilen til Autoropa) og 599XX som eies av sjefen min.599XX er det syyyyykeste Par bilder av den tatt med mobilen hvem er damen bak Er en 40+ gammel Ferrari frue tja så ikke mye ut som 40+ på det bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå