Akmadden Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Her kommer det en liten update fra min side
Larsinnj Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Jøss?? Bilder i denne tråden? Hadde jeg ikke ventet..
helland Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Jøss?? Bilder i denne tråden? Hadde jeg ikke ventet.. hahahaha, moro du skal nå ivei å montere vinterhjul på OZ Cerez 8,5x17 Da SKAL jeg ta bilder
helland Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Da kommer det noen bilder, har vært helt elendig til å ta bilder i det siste, men men, her kommer det noen slik den står nå! Monterte vinterhjul: 8,5 x 18 (RH?) 225/40-18 vurderer å få senka litt mer fram, er usikker på om jeg skal kjøpe justerbart, isåfall hvilket er anbefalt? Trenger en vask!! Interiøret er ikke helt ferdig montert, vurderer å lakkere dette, er det holdbart? Motoren har planer om å montere intercooler og annen turbo, den som står på nå er ifra b230fk volvo 940... har fått tak i en : innsug ar 42, eksos ar48, hva tror dere om denne ?? tok bilde av hageslangeholderen min hva mener folket ?? bilen lader 1,5bar nå, er ikke det litt i overkant? svartryker ganske mye.. men synes ikke det går spesielt gått, og synes den er ganske turtallsavhengig... girkassa har også en FORFÆRDELIIIG ulyd, tror det er lager inngående aksel.. men Larsinnj her på forumet har vel en liggende som vi skal prøve
Glema Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Likte 530en din veldi godt. Og som nevnt her så er carbonsvart blåaktig i sollys.
Larsinnj Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 girkassa har også en FORFÆRDELIIIG ulyd, tror det er lager inngående aksel.. men Larsinnj her på forumet har vel en liggende som vi skal prøve Som sagt lover jeg ingenting, da jeg aldri har prøvd den. Hvis du gidder kan du sende RoaldJ her inne en PM. Girkassen stammer fra han.
Pedi Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Fete vinterhjula da! Men liker de best i sølv jeg da... Du kan med fordel montere intercooler ja, blir ikke feil det. Jeg har faktisk en 525tds cooler liggende, men du skal vel gjerne ha en som er større når du først ettermonterer cooler?
NBCustom Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Hjelper jo ikke å lade 1,5 hvis du ikke stiller opp dieselpumpa til å gi mer diesel.
helland Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Hjelper jo ikke å lade 1,5 hvis du ikke stiller opp dieselpumpa til å gi mer diesel. dieselpumpa er påstilt en del, men jeg vet ikke hvor mye, hvordan ser jeg det ?
helland Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Fete vinterhjula da! Men liker de best i sølv jeg da... Du kan med fordel montere intercooler ja, blir ikke feil det. Jeg har faktisk en 525tds cooler liggende, men du skal vel gjerne ha en som er større når du først ettermonterer cooler? enig i det med fargen på felgene, men måtte ha vinterhjul, så får bli ny lakk på de etter vintern merkbar forskjell med intercooler da ? har skaffa meg en jeg vil prøve, er i alu ingen som har tips ang turboen ?
daigzen Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Få tak i orginal turboen. da blir den ikkje så " turtallsavhengig" så du sier. Da har du tideligt ladetrykk, og har fullt trykk i nesten hele registeret;) Sto en jalla kinaturbo på den første 524en min, og da blei den så du forklarer.. Skaffet en orginalturbo, å den gjekk mye bedre!
helland Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Få tak i orginal turboen. da blir den ikkje så " turtallsavhengig" så du sier. Da har du tideligt ladetrykk, og har fullt trykk i nesten hele registeret;) Sto en jalla kinaturbo på den første 524en min, og da blei den så du forklarer.. Skaffet en orginalturbo, å den gjekk mye bedre! ingen som har noen data på den originale da ? om det evt er samme turbo på noen andre? har noen en originalturbo til overs så er jeg interessert
daigzen Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Få tak i orginal turboen. da blir den ikkje så " turtallsavhengig" så du sier. Da har du tideligt ladetrykk, og har fullt trykk i nesten hele registeret;) Sto en jalla kinaturbo på den første 524en min, og da blei den så du forklarer.. Skaffet en orginalturbo, å den gjekk mye bedre! ingen som har noen data på den originale da ? om det evt er samme turbo på noen andre? har noen en originalturbo til overs så er jeg interessert Eg har ein havarert ein om det hjelper Kan ta bildet, av "printplata" på den om det og hjelper ? Er jaffal en "Garret Airsearch elns"
helland Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Få tak i orginal turboen. da blir den ikkje så " turtallsavhengig" så du sier. Da har du tideligt ladetrykk, og har fullt trykk i nesten hele registeret;) Sto en jalla kinaturbo på den første 524en min, og da blei den så du forklarer.. Skaffet en orginalturbo, å den gjekk mye bedre! ingen som har noen data på den originale da ? om det evt er samme turbo på noen andre? har noen en originalturbo til overs så er jeg interessert Eg har ein havarert ein om det hjelper Kan ta bildet, av "printplata" på den om det og hjelper ? Er jaffal en "Garret Airsearch elns" det kan du gjøre har kanskje ikke så mye bruk for enda en havarert turbo nei
Akmadden Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Innliming av hvite blink og lakkering av Baklykter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå