NBCustom Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Hjelper jo ikke å lade 1,5 hvis du ikke stiller opp dieselpumpa til å gi mer diesel. dieselpumpa er påstilt en del, men jeg vet ikke hvor mye, hvordan ser jeg det ? skru mengdeskruen helt ut, i tillegg er det vel mulig å stille opp maks omdreininger hvis du får av lokket på pumpa, og mengdeventilen som regulerer dieselmengde i forhold til turbotrykk Regner med det er ganske likt som på mercedes-rekkepumpene. Du har jo mekanisk dieselpumpe, noe som er mye mer kurrant for tuning bør klare å få rundt 200hk i den uten å bytte elementer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Hjelper jo ikke å lade 1,5 hvis du ikke stiller opp dieselpumpa til å gi mer diesel. dieselpumpa er påstilt en del, men jeg vet ikke hvor mye, hvordan ser jeg det ? skru mengdeskruen helt ut, i tillegg er det vel mulig å stille opp maks omdreininger hvis du får av lokket på pumpa, og mengdeventilen som regulerer dieselmengde i forhold til turbotrykk Regner med det er ganske likt som på mercedes-rekkepumpene. Du har jo mekanisk dieselpumpe, noe som er mye mer kurrant for tuning bør klare å få rundt 200hk i den uten å bytte elementer. er litt skeptisk på dette, da jeg aldri har skrudd noe dieselpumpe før men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 tok en miniservice på 530n beklager dårlige bilder! fått den inn i verkstedet begynt å demontert tok ut luftfilteret for å komme til på veivhusventilasjonsfilteret, så ser jeg dette : WTF?????? Skjønner ikke helt at det går an å få til dette engang ? Ny VS gammel bytta også kupefilter ble ikke helt fornøyd med resultatet på lyktene til e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 giroverføringa løsna på 524n idag, så måtte en tur i verkstedet for å fikse det, fikk også pakke i posten hva er dette ?? tadaaaaaa, 2sett hvite blink foran, og 1 sett bak gleder meg til å få montert m-tech foran også..... fikk også senkan litt mer foran.. se om jeg rekker å gjøre noe i morgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Bernt som kjører?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Hvor kjøpte du hvite bak blink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Hvor kjøpte du hvite bak blink? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Hvor kjøpte du hvite bak blink? +1 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Hvor kjøpte du hvite bak blink? +1 +1 Fordi jeg synes det er ganske fint! Skal ikke ha det på M535i`n selfølgelig.. men synes e28 kler det så, skal iværtfall ha det på den grønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Bernt som kjører?? var bare ut og inn av verkstedet, UNDER OPPSYN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 HVOR kjøpte du hvite bak blink? +1 Fordi jeg synes det er ganske fint! Skal ikke ha det på M535i`n selfølgelig.. men synes e28 kler det så, skal iværtfall ha det på den grønne les! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Jeg og lurer på HVOR de er kjøpt.. Hvorfor er ikke så nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Tror helland var litt trøtt når han leste dette:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Men han sier han kjøpte det siste settet de hadde på kinnby:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Trodde "det siste settet" ble solgt for maange år siden jeg men? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå