helland Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Er det e34 seter du har bake også i e28'n?? jepp Mykje modd for å få det til å passe? Bilde? Ikke noe spes modding, men er ikke 100% passform heller.. men ettr mitt syn er det bra nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Sikkert blitt stilig med gule lamper på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Likte panseret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Har du E34 dørtrekk i skinn, uten lister? Har trelister på mine. Vil ikke ha!! Ble bra badlooken da, men sett bedre ut med emblemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Sikkert blitt stilig med gule lamper på denne? ikke helt min smak det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Har du E34 dørtrekk i skinn, uten lister? Har trelister på mine. Vil ikke ha!! Ble bra badlooken da, men sett bedre ut med emblemet. har dørtrekk men usikker på lister osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Har du E34 dørtrekk i skinn, uten lister? Har trelister på mine. Vil ikke ha!! Ble bra badlooken da, men sett bedre ut med emblemet. har dørtrekk men usikker på lister osv Du vet vel om det er dørtrekk uten lister, eller om det er lister? Vil ha typen uten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 nei, jeg husker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Sjekk det ut hvis du skal selge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Sjekk det ut hvis du skal selge da jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Montert sommerhjul på e39: skal montere spacere, synes ikke di bygger nok utover, vurderer også mer senk bak Kjøpt meg "ny" bil 1986 BMW 518i forrige eier ble påkjørt av brøytbil, ikke så ille akkurat, lykt panser, grill og litt småskjev frontplate originalfjærer vs apex senkesett men ble ikke lav nok... så "justerte" litt 18" BBS med et13 grovretta og montert ny lykt og grill bilen er ganske bra for rust, ett lite hull ved hvert bakre jekkfeste Målet er å bygge om til 535, og få det godkjent. har vært i kontakt med biltilsynet, og dette er mulig så lenge jeg ikke oveskrider totalvekta på 518.. totalvekta på M535i er 1900kg totalvekta på 518i er 1670kg er det mulig å slanke 518 for 230kg ??? tips? den grå skal bli donorbil.. demontering pågår. motor, gear og travers er tatt ned. alt for i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Husk at du ikke kan overskride tillat total akselvekt heller. Det kan bli vanskelig med en stor M30 kontra m40 motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Koffår bygge du ikje om 528n? lettere d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 fordi den har rust i kanaler, innerskjermer, tårn, skjermer og hjulbuer, og en liten skade bak.. orker ikke all den sveisinga hvis jeg heller kan få 518 ombygd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Hva med å plukke ut alle asfaltmatter, tørke alt interiør om det er bløtt, ta av stylingen, lette felger, riv ut div rask i motorrom og fjerne mye tjukk tectyl og eller diverse rask inni/under og utenfor bilen ;p Håper du får det godkjent ;p Tenker på å gjøre det samme selv når jeg får råd ;p Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå