S.Arnesen Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Ser ut til at min e46 coupe ender opp på finn.no iløpet av kort tid, så jeg sitter nå å prøver å finne en pris som både jeg og eventuell kjøper kan bli fornøyd med. Bilen har nå vært i mitt eie i 3 år og ca 70 000km og har blitt tatt godt vare på. Bilen er en 1999 mod e46 320ci med 144 000 på telleren. Bilen er nå over 10 år gammel så steinsprut og småriper er dessverre å finne, men bilen er veldig godt vedlikeholdt... Den har ikke all verdens med utstyr, men den har det som trengs: Digital klima, cruise control, delskinn interiør med el justering, xenon i nærlys, el vinduer og pdc (ryggesensor). Det er også varme elementer i stolene for di som måtte ønske å montere knapper til varme i setene. Det som er av feil med bilen er: -airbag lampen lyser -Defekt lmm ( vil bli byttet relativt fort) -Knust sideskjørt på førersiden. (M-tech skjørt ligger klare, skal bare leveres til lakkering så er det problemet ute av verden). - litt rust på bagasje luken (under gripelisten) -Hull i førerstol oppe ved nakkestøtten (besøk av mus der interiøret har vært lagret) Bimmern hviler på gule koni dempere med supersport fjører (55/40). Fjørene er ikke montert på bildene, der står den med orginale sportsfjører. Bilen har 19" felger og dekk på sommer (Nye sommeren 2010) og 15" dekk og felg på vinter (bf goodrich nye høsten 2009). Følger også med ett sett med e46 m3 replica felger i 17" som kan brukes som vinterfelger f.eks. Disse er stygge i lakken.... Bilen blir eu godkjent denne uken... Lurer på hva denne kan være verdt, ser at tilsvarende eksemplarer ligger på alt ifra 110 til 150 000kr, derfor så er jeg nysjerrig på hvor jeg bør legge meg. Personlig syns jeg 130 000 høres kurant ut?Har dessverre lite med bilder av bilen siden harddisken min har tatt kvelden, men håper de få jeg har kan gi ett lite inntrykk av bimmern. Setter pris på alle innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Det som er av feil med bilen er:-airbag lampen lyser Bombe.... Synes 130k høres ut som en kurant pris, tror kanskje den vil bli pruta bitte litt på...Får nesten bare legge den ut å se hva som skjer! Kanskje ikke vits å nevne de feila du skal fikse før den skal ut for salg? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Bare for å komme med en tilbakemelding. Jeg likte bilen og synes at spesielt fargen er fin blandt alle de andre kjedelige sølvgrå og sorte E46´ene man ellers finner over alt (inkl. min egen). Jeg synes også at bilen fremstår som nogenlunde fornuftig etter alle disse årene. At den har en bensinrekkesekser burde absolutt ikke skremme noen selv om alle nå snakker om rekkefirere. Når det gjelder E46 er det rekkeseksere som er tingen... spesielt nå som disse modellene ikke koster en formue. Jeg synes umiddelbart at 130K virker OK. Hvis markedet ellers predikerer 110-150K virker 130K greit nok for en fornuftig E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Feilene vil bli fikset innen salgs annonsen skal ut på finn, men syns ikke det skader å nevne de i denne tråden Vurderer også å legge den ut til 125 slik som den er nå, men vet ikek om de små feilene kan gjøre den vanskeligere å selge? Koster meg 2000kr å fikse, men tiden er knapp om dagen Takk til dere begge for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Kul bil, du får nok solgt den siden den skiller seg ut, bare å ta masse bilder og legge de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 en avgjørelse er nå tatt. Bilen selges for 120k med disse feilene. inkludert om reg og årsavgift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå