Gå til innhold

gidder ik si hvordan problem er løst. for lett og spørre

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg blir det som å lese en bok og de siste 50 sidene mangler..

Fint med forslag men mange ganger bedre med løsningen på det opprinnelige problemet. Kan være en del irriterende hvis du sitter der med samme saken selv og mest sannsynlig har trådstarter løst sitt uten å ha sluttført tråden.

Det er (heldigvis) en selvfølge for mange av oss.. :applause:

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
den blir helt bortkastet når de fleste vesentlig detaljer mangler, normal kommunikasjon og korrekte nøyaktige beskrivelser mangler, og det tråd nummer 10 med tittel "HELP PLZZZZ". For det som skjer er at når en oppriktig sjel prøver å søke så er det helt umulig fordi man finner en haug med søppeltråder, istedetfor de gode.

For det finnes så vanvittig mye bra info og personer her inne... de har bare en tendens til nærmest å drukne..

foresten har jeg glemt normalt folke skik TRF for må inrømme att du er til veldig stor hjelp når d kommer til BMW diesel og må takke for d råd og hjelpen du kommet med til nå, får håpe du snart er hjemme så får jeg komme opp med øl brett;)

Skrevet

Du er da et av prakteksemplene her inne da, men takker for fine ord. :)

De fleste her i denne tråden, (chipsenter, HMSW, Otis, og ikke minst S.Hafsmo) er jo av de som både bidrar i overmåte, og i tilegg er trivelige.. Stor takk til alle dere, en glede å være på samme forum som dere.

Skrevet

Enig i mye av det som er sagt her.

Men som nevnt tidligere i tråden er det ikke oss som skriver i denne

tråden som er "problemet".

Men hvordan man skal få gjort noe med dette vet ikke jeg hverfall :-k

Skrevet

må si meg enig i att vi som tar oss tid til og skrive her kansje ikke er problemet men mange andre

tar liksom ikke så lang tid og forklare hvordan man løst problemet i tråden man startet som d gjør å søke og sjekke for å finne svar på problem man har,

å så mye lettere d hadde blitt, sluppet og lete gjennom 50 tråder med bare flere spørsmål

Skrevet

jeg vet hvordan en del andre forum løser akkurat dette problemet.

F.eks må man ha så og så mange innlegg før man får starte egen tråd (men er man frekk nok eller desperat nok så kan dette virke mot sin hensikt).

At man må betale for å være på forumet. Jeg skulle gjerne betalt noen kroner.

Et mye strengere advarsel/utestengelse system, eller rett og slett bare strengere håndheving.

Jeg vil ikke si at noen av disse er noen perfekte løsninger.. kanskje noen andre har noen bedre forslag?

Men så skal det jo uansett gjennomføres også da.. :S

Skrevet

Betaling ser jeg meg vldig enig i,

da hadde nok veldig mange som egentlig ikke vert intr blitt borte, men og andre siden kan d virke som noen av disse tørr og spørre om ting som ikke andre gjør hmmm

Skrevet

Ja det er sant, for det er jo på ingen måte meninga å ta motet fra folk..

og ja, jeg vet jeg nok er på den litt bitre siden av skalaen.. skal prøve å ta meg sammen.

og bare så det er sagt, det er mange dyktige mennesker her, jeg nevnte bare de som allerede har posta i denne tråden.

Skrevet

siden en så teit tråd som dette allerede fått såpas mange svar som den gjort og enda flere lesere som ikke skrevet kan vi vel utgå fra att halvparten av d som lest og ikke skrevet føler seg truffet hehe

Skrevet
Enig i mye av det som er sagt her.

Men som nevnt tidligere i tråden er det ikke oss som skriver i denne

tråden som er "problemet".

Men hvordan man skal få gjort noe med dette vet ikke jeg hverfall :-k

Husker noen av mine første innlegg. Det var så kjempekjekt med Bimmer. Bare skrive problemet for så og få svar. Trodde jeg. Helt til du skrev at jeg ikke skulle starte så mange tråder her inne :? .Likeså bruke søkefunksjonen for å sjekke om det er andre som har stilt det samme spørsmålet

Dette skjønte jeg ingen ting av og ble hissig da jeg trodde det var derfor vi hadde Bimmer :evil:

Etter en uke med Bimmer så var jo problemet helt åpenlyst. Du fikk meg også på sporet av søkefunksjonen :mrgreen:

Poenget må være og få nye medlemmer til å forstå dette før de starter en haug med tråder slik som jeg gjorde. Var jo så gira at søkefunksjonen fant jeg ikke før noen saifra :oops:

PS Du var ikke ufin da du skrev inn, noe som jeg synes er meget viktig [-X

Skrevet

PS Du var ikke ufin da du skrev inn, noe som jeg synes er meget viktig [-X

Husker dette ;)

Håper ikke jeg virket nebbete hvertfall, for det var ihvertfall ikke meningen.

Og alle har vi da selv vært ferske og gjort endel blundere til irritasjon for de

mer erfarne som blir noe lei av at de samme spørsmålene kommer opp om og

om igjen :)

Skrevet

Hva med å innføre betaling for å være medlem på bimmers?

Betaler gledelig 500,- i året for å være medlem på bimmers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...