Olelink Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 nå hadde jeg større rang enn jeg har nå etter og ha ordnet ny bruker har som sagt vert her siden 2008 og hadde bedre rang med nye bruker enn jeg har nå men dette betyr nada egentlig regner med det har og gjøre med att jeg ikke gidder og slikke admin opp i RÆVA haha Konkluderte ikke du lengre bak om at du ikke brydde deg om rangeringene ? For meg virker det ikke helt sånn siden du stadig tar det opp igjen og igjen. Videre er vel ikke denne uttalelsen særlig heldig i denne sammenhengen : Og for min del blir dette like mye å påstå at vi andre her inne smisker med admins for å få goder og/eller for å oppnå noe regner med det har og gjøre med att jeg ikke gidder og slikke admin opp i RÆVA haha
babjorn Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Reklame hadde kanskje vert bedre. Det kommer vel strengt tatt an på graden av reklame? Et banner eller to-tre til, hadde ikke gjort så mye fra eller til for min del ihvertfall, men pop up/under helvete er jeg ikke interessert i. Reklamefinansiering trengs vel kun dersom det er snakk om å ansette moderatorer, og da er vi vel tilbake til firma og regnskaps problematikken som er tatt opp tidligere i tråden. Uten at jeg skal si noe om hvordan det er, burde være eller skal være. Nei er enig med deg der,om pop up reklame,er vel ikke veldig mange som har lyst på dette.Å dette med reklame å firma/regnskap har jeg ikke så mye greie på at jeg vil uttale meg for mye med. Men en god Løsning blir det nok uansett,er bare å vente å se Men meningen min var at 400-500kr syns jeg er litt mye. (Er min mening)
Brasan Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Reklame hadde kanskje vert bedre. Det kommer vel strengt tatt an på graden av reklame? Et banner eller to-tre til, hadde ikke gjort så mye fra eller til for min del ihvertfall, men pop up/under helvete er jeg ikke interessert i. Reklamefinansiering trengs vel kun dersom det er snakk om å ansette moderatorer, og da er vi vel tilbake til firma og regnskaps problematikken som er tatt opp tidligere i tråden. Uten at jeg skal si noe om hvordan det er, burde være eller skal være. Nei er enig med deg der,om pop up reklame,er vel ikke veldig mange som har lyst på dette.Å dette med reklame å firma/regnskap har jeg ikke så mye greie på at jeg vil uttale meg for mye med. Men en god Løsning blir det nok uansett,er bare å vente å se Men meningen min var at 400-500kr syns jeg er litt mye. (Er min mening) Da er vi enige da
Olelink Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Jeg tror den som innfører en medlemsavgift på et forum som dette graver sin egen grav veldig fort. Selv om mange sier de gledelig hadde betalt har jeg faktisk min tvil på at det hadde blitt gjort. En kan ikke sammenligne dette forumet med f.eks. VACN sitt, da de er en klubb med offisielle arrangementer, medlemsblad o.l..Ett altenarnativ er selvfølgelig at noen deler blir kun for betalende medlemmer, men jeg tror likevel ikke at det hadde fungert. En offisiell BMW-klubb finnes allerede (selv om ikke alle liker den like godt), noe jeg tror gjør det vanskelig å starte enda en. Enig i dette, det er vel en kjennsgjerning at det kan være laaangt mellom store ord og faktisk handling. Nå vet jeg ikke om donasjoner krever regnskaps føring, men jeg syns det var ett godt tiltak når det ble innført. Skal dog ærlig innrømme at det nok er en stund siden sist jeg har donert. Dette fordi det rett og slett har blitt bortglemt i mine daglige forum-vaner. Kanskje dette med donasjoner ikke kommer tydelig nok frem i hverdagen ? Anyway, dette med donasjoner går litt på folks samvittighet også, mange som sparer mye penger på alle tips & triks de får her inne. Vi er jo stort sett voksne folk og burde nå ikke trenge å bli passet på
S.Hafsmo Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Det er ikke bare voksne folk vettu. Det kommer nye medlemmer støtt og stadig, og mange er veldig unge og har knapt fått sin første bil! Ikke at dette i utgangspunktet er et problem, men jeg vet nå bare med meg selv hvor flink jeg var å ordlegge meg for 7-8 år siden.
Olelink Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Det er ikke bare voksne folk vettu. Det kommer nye medlemmer støtt og stadig, og mange er veldig unge og har knapt fått sin første bil! Ikke at dette i utgangspunktet er et problem, men jeg vet nå bare med meg selv hvor flink jeg var å ordlegge meg for 7-8 år siden. Siktet egentlig mest mot dette med donasjoner, men må si meg enig i det du sier
S.Hafsmo Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Ahh.. da missforsto jeg litt. Er enig på donasjonsfronten, dog er jeg nok litt på etterskudd med årets bidrag. Får vel se på det når hyra er på konto.
TRF Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Donasjoner er flott og fint, men hvem tror dere donerer mest? de som lager "HJELP" tårder? Er man ikke takknemlig nok for hjelpen en får her inne til å gidde å søke, eller lese i et par minutter, så donerer man nok heller ikke. Også er det umulig å få tak i admin. Og kanksje 400-500 kroner per medlem i året er litt mye, men i fohold til hva folk får av dette forumet så er det et kupp! Jeg tror også at man ville miste de fleste medlemmer i det en tar betalt for det, så jeg ser bakdelene. Og siden noen dro "du har ikke vært her så lenge selv" kortet baki her, så mener jeg jeg har vært her siden 2005 , under navnet som står i signaturen.
trojamoss Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Jeg er sylfersk her på forumet men skal også donere litt til eier skulle bare mangle, det koster og drive et websted så jeg er med på den. Jeg har også sendt eier en pm og kan gjerne tilby meg og hjelpe til med driften/oppbygging av hovedsiden. Jeg har over 10 års erfaring med Joomla og forumdrift, jeg stiller gjerne til disposisjon om det skulle være behov for dette med tiden
babjorn Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Jeg er sylfersk her på forumet men skal også donere litt til eier skulle bare mangle, det koster og drive et websted så jeg er med på den. Jeg har også sendt eier en pm og kan gjerne tilby meg og hjelpe til med driften/oppbygging av hovedsiden. Jeg har over 10 års erfaring med Joomla og forumdrift, jeg stiller gjerne til disposisjon om det skulle være behov for dette med tiden Tror gunnar blir litt skeptisk når han ser nick ditt trojamoss
hao Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Tilbake til tråden. Er piss forbanna Har flere forespørsler inne på til salgs annonser der jeg ser trådstarter har vært på forumet flere ganger etter at forespørsel blir stilt. Hvorfor i helvete kan ikke trådstarter svare da Hvis det er slik at en ikke har,vil selge,feil farge,venter på noen eller solgt. Går det ikke an å skrive det da Venter 3 svar nu der trådstarter har vært inne flere ganger uten å svare Noen flere
trojamoss Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Tror gunnar blir litt skeptisk når han ser nick ditt trojamoss Hehe det kan nok høres ut som noe annet skummelt ja, men er ikke så ille som det lyder. Skal enkelt forklare tro(Trond)ja(Jansen)moss fra moss og da blir dette trojamoss . Har vel brukt dette nicket i 10 år eller noe slikt, og du vet gamle vaner henger ofte igjen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå