trojamoss Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Tenkte jeg får legge ut noen bilder av min ny innkjøpte BMW jeg også, dette er bilder fra annonsen så nye bilder kommer når jeg får oppgradert bilen utover våren med felger og litt ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Kul og annerledes farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Flott bil dette! Kult med en litt annerledes farge Nye felger så blir den bra denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Takk for det gutter, fargen er litt spesiell og vanskelig og bedømme i sollys den virker ganske mørk samtidig litt spesiell. Ja jeg ser frem til nye felger, dette skal prøves nå til helgen, ser ut til og bli 275 bak og 245 frem, skal til Tønsberg og gjøre en test føre det blir handel på disse felgene og dekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Høres bra ut, og med skikkelig bredde Hvilke felger er dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 ja der har du en fin bil som burde vert hos TRF en tur og tøff farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Takker så mye, felgene er jeg usikker på hvilken slag det er men etter det han sa så var de utrolig tøffe, det gjenstår og se til lørdag, smaken er jo som kjent litt forskjellig.Men håper de faller i smak hos meg også burde vert hos TRF en tur Javist har allerede nevnt det for TRF Racing her på forumet om en forespørsel om en liten chipping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Gratulerer med flott vogn i nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Takk for det Håkon, tror denne skal bli bra etterhvert. Det er jo så ufattelig mye flott stæsj og få kjøpt til disse bilene.Gleder meg til og begynne og pynte opp med felger og annet godbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Gratulerer med flott vogn i nydelig farge! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Da har jeg vært i Tønsberg og sjekket felger, han skal 5000 for de, men må ha nye dekk på de. Tenkte på 275 bak og 245 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 ASA felger er desverre for å si det rett ut MØKK. Ikke er disse særlig pene heller. I din prisklasse finnes det MYE annet å velge i..se finn.no torget. Ellers flott bil i kurant farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 ASA felger er desverre for å si det rett ut MØKK Ok greit og vite føre eventuellt kjøp. Da tar jeg heller ny sjekkrunde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Bare google ASA kvalitet eller ASA chrome f.eks..veldig dårlig kvalitet...eller som det het den gang "shariff kvalitet" fordi han solgte mange av disse settene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå