Chris_ Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Forrige gang var det sinnsykt bra i forhold til hva det har vært.. Med tanke på humper hvertfall.. like glatt blir det jo hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 men daså, syns det ble fælt etterhvert jeg men ikke vært der å kjørt før heller så =) Men gøy er det uansett må bare gi faen i humpene å mere gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 jeg har også lyst. men bmw`n står inne. har kjørt med felhjuls trekk i hele vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 er bra føre der nå. har snødd 5cm siden den subaru filmen, og skal snø litt imorgen, fredag og lørdag. så blir vell minst 10cm nysnø der til søndag. vi kjører den banen subaru kjørte, blir bra! om du er medlem så bare møt opp med annen bil. du kommer i 130`n? Ok, Snøføre er i allefall bedre enn is! Jeg kommer uansett til å møte opp med 130'n så får jeg bare se an Er jo uansett ålreit å være litt sosial innad i klubben/miljøet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 er bra føre der nå. har snødd 5cm siden den subaru filmen, og skal snø litt imorgen, fredag og lørdag. så blir vell minst 10cm nysnø der til søndag. vi kjører den banen subaru kjørte, blir bra! om du er medlem så bare møt opp med annen bil. du kommer i 130`n? Ok, Snøføre er i allefall bedre enn is! Jeg kommer uansett til å møte opp med 130'n så får jeg bare se an Er jo uansett ålreit å være litt sosial innad i klubben/miljøet! Herlig, gleder meg til å se den bilen der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Verdt å bumpe denne tråden. Dessverre får ikke jeg mulighet til komme fordi jeg må jobbe, så kos dere masse dere som skal og ta masse bilder og film . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Kommer imårra. Men rune, har ikke fått medlems"kortet". meldte meg inn for en god stund siden, har kvittering hvis det hjelper. Om ikke, er ikke en femtilapp noe problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 hei det går bra .. mvh rune styret øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Fortsatt litt usikkert om jeg kommer oppover.. Ser det ann i løpet av morgenen i morgen. Har veldig lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Har hvert der og kjørt, kjempeknall!! begynte og bli rimelig glatt utpå der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 1000 ganger råere med slik bane og mye brøytefon kjøring enn den åpne plassen vi hadde sist. så blir nok å brøyte lignende bane neste vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hehe tok et par brøytekanter med e30'n åssen bil kjørte du bmw-e36-e46? Ingen som har video/bilder fra dagens kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Var morro! Men kaldt ute da. Glemte selvfølgelig kamera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 den dølle e36 320ci.. var fett når du spruta ned meg og kjetil i x5`n hans med MYE snø.. jeg kjørte den og fikk snø i nakken, dumme kjetil hadde vindu oppe:) Noen som har noen bilder? trenger til farhfreude, og deadline er imorgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Du som stod ved sia av oss? Hehe, var det vi trudde, var skikkelig morsomt, og utfordrende! Synd det ble så glatt på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå