Kjetil Sømme Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Ugrasiøs bil, takk for den liksom... Hadde det ikke vært for meg hadde dere bare hatt en ubrukelig rullebane med 35cm snø! Men klart jeg satser, ellers hadde det ikke vært moro! Bra tiltak at dere la ut film da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Var bilen så ugrasiøs da? Tenker heller det er kjørestilen som kunne bli oppfattet som lettere ugrasiøs! Det hadde helt klart vært artigst med en film fra bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Tøff den 1 serien din Venter fortsatt på bilder...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Ugrasiøs kjøring sa du?.. Satsa som bare det, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Var bilen så ugrasiøs da? Tenker heller det er kjørestilen som kunne bli oppfattet som lettere ugrasiøs! Det hadde helt klart vært artigst med en film fra bilen din! Jeg danset rundt som en ballerina, tok tilogmed flere piruetter! Hadde litt inboard-film fra slutten, men klarte å slette den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Må da finnes bilder fra dan' .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Ingen dom har noen bilder??!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Ser ikke sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Så det var noen som tok bilder men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå