Bmw_e39 Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Noen som veit om noen som er flinke til og valse hjulbuer i Telemark? Som ikke tar alt for mye heller.
Bmw_e39 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 Opp og hopp, litt hjelp er topp!!!
kristianbmw Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Lån deg en valse å prøv selv er ikke så vanskelig men hvis du ska valse mye er det nok best å få noen te å hjelpe deg.. Ska ikke mye te før det sprekker i lakken å du må lakkere forresten
titansølv Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Brukte en kar i Skien. Han valset skjermene bak på min e60 da nyfelgene skulle settes på. 20" med 285bredde. De tok i skjermen ved humper. Han ble anbefalt av GS. Han har garasje ved Kjørbekk. Ranten heter veien. Han var utrolig dyktig og visste hva han gjorde. Betalte noen få hundre lapper for jobben, og han hadde stålkontroll. Jeg må likevel innrømme at jeg var rimelig svett da han varmet opp skjermene med blåselampa, men det er over 6 måneder siden og intet negativt er registrert. Kan finne nummeret om du er interessert??
Bmw_e39 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Jeg er veldig interessert Takk for tipset
*MrB* Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Evt så har du http://www.valsespesialisten.no og. Han er "omreisende", og har godt rykte ift kvalitet og pris.
Telcontar Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Nå er jeg ganske n00b på sånt, men hva går valsing av hjulbuene ut på? Ikke meninga å stjele tråden, bare lurer så fælt
ZhilleN Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Valse hjulbuer sier jo seg selv, når du valser så bretter du ut hjulbuene, f. Eks hvis du skal ha plass til litt hjul Når jeg sier bretting, høres det litt voldsomt ut, men man bøyer på en måte buen litt ut, og med valseverktøy er dette meget lett, men også lett og få sprekk i lakk, eller skjevhet i buen, burde gjøres av noen som kan det!
Bmw_e39 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Takker for nok et tips Og ikke vær redd for og stjæle tråden, jo mer det blir komentert, jo fler tips kommer det
Flandy Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Det er sykt mange biler som blir ødelagt på denne måten. Obs obs. Er foresten god nok plass til 275 dekk på en e39 så ser ikke helt vitsen! Men helt klart stilig.
Spiritus Sancti Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Ring Helge Vik. Han valsa e36'n min. Han bor jo i Skien.
Bmw_e39 Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Ikke alltid 275 passer inn, kommer ann på innpresset på felgene og ikke det at jeg skal ha breias mulig dekk, akkurat det driter jeg i, men jeg vil ha mye kant ;-P skjermane skal lakkeras uansett, så da er det bedre og få gjort det før man lakker istede for og angre på at man ikke gjorde det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå