SmTrading Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 http://www.rb.no/bil/article5501108.ece hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ser ut som det kan bli vanskeligere å skille politiet fra Legebilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 minnet meg egentlig litt om vegvesenet!?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 "klampen i bånn!, det er bare legen! " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Nå ser man purken på 5 kilometers avstand Bra det.. men ser ut som legebiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Alltid litt skeptisk til de første dagen, men det var jo alle når ambulansene ble gule ikke mange år siden det, men nå er det jo helt greit blir jo samme med politibilene. Blir vandt til det. Syns for øvrig at det såg bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Synes det var en kraftig oppgradring fra det gamle dekoret. Synes med engang det minner om Politiet i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Nå blir de lettere å få øye på Passer meg utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 synes det var vanskligere å se at det var politi, syns de skulle beholt den røde stripa Rød å refleksgul, da hadde det vert lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 syns de gode gamle er bra jeg. eget norsk design på de. nå blir de bare like alle andre land. om de ikke er synlige nok i trafikken så kunne de bare fått blå/røde refleks striper med litt mer bredde på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 eller så kan de ta ibruk denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Hva sa Snuten til detta? er det din ? jeg jobba med bildekor for et par år siden, der jeg dekorerte en V70 identisk som svensk politi som skulle være med i en norsk film, tok ikke lang tid før norske politi kom å banka på kontordøra etter jeg kjørte den ut på plassen ! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Så vidt jeg vet er dette helt lovlig Det nye designet har jeg ikke noe til overs for, de gamle så bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå