Leadfoot Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 SKAM dere, det er faktisk et menneske som eier denne bilen. Når man går så inn for å customize bilen sin er det å forvente at man gjør det fordi man selv synes det er fint, det vil si at man ikke bryr seg om hva andre synes hvis man virkelig er fornøyd med det man har gjort. Ut i fra prisen vil jeg si at denne personen er godt fornøyd med arbeidet han har lagt ned i bilen sin og resultatet dette har gitt. Man kan ikke forvente at alle liker de samme tingene, man kan heller ikke forvente at alle setter samme verdi på ting. Det er ikke derfor man utfolder seg. Selvfølgelig er det fint med positiv tilbakemelding, men de aller fleste klarer å ta imot negativ kritikk mot noe de selv synes er bra. Jeg unngår vanligvis å kommentere disse trådene da Norge-mentaliteten desverre skinner gjennom litt for klart på denne siden (janteloven fremheves i stor grad)... Men det må da være lov å si egen mening. Det og forvente at alle har samme mening og utfolder seg med total respekt er naivt, ihvertfall på internett-sider. Hvis man ikke klarer takle dette får man heller holde seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 http://www.hadeland.net/Nyheter/lokale_ ... 832741.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 http://www.hadeland.net/Nyheter/lokale_nyheter/article3832741.ece Der ja,syns jeg hadde sett denne et eller annet sted før,mulig der eller tidligere på bimmers.Har en eldre person i familien som liker når bilene er akkurat sånn.Selv om jeg ikke er helt enig,så er det nok en del som liker dette å det er jo bra så blir det litt forskjellig ute på veiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Er det så jævlig gøy å slenge dritt om andre sine biler? Dere slenger dritt som fjortisjenter gjør om hverandre. Sikkert enkelte av dere som har en drittbil som ikke er verd så mye etter nærmere ettersyn. Dere bør ikke gå sammen og mobbe biler på denne måten. Dere slenger dritt om at den ikke er verd mer enn 10.000 andre 34.000, barnslig idioti. Men denne bilen er i det minste godkjent i motsetning til mange andre hjemmesnekra greier som er her på forumet som heller ALDRI kommer til å bli det. SKAM dere, det er faktisk et menneske som eier denne bilen. Det er forskjell på konstruktiv kritikk og barnslig drittslenging som foregår i denne tråden. At man ikke syns det er sin egen stil er greit, det er ikke min type bil heller, men kan ikke se at det er utført dårlig arbeid, og aller minst dårlig lakkering. Her er det ikke snakk om å si meningen sin, alle vet at denne bilen er verd mer enn 10.000 osv. Pappagutt som får den i gave? Hva så, skulle ønske jeg hadde pappa som ville kjøpe biler til meg,.. Og dere hadde vel ikke sagt nei dere heller. Er man ikke velkommen i BMW miljøet om man har en rik familie? Blir misunnelsen for stor da? Bli voksne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Er det så jævlig gøy å slenge dritt om andre sine biler? Dere slenger dritt som fjortisjenter gjør om hverandre. Sikkert enkelte av dere som har en drittbil som ikke er verd så mye etter nærmere ettersyn. Dere bør ikke gå sammen og mobbe biler på denne måten. Dere slenger dritt om at den ikke er verd mer enn 10.000 andre 34.000, barnslig idioti. Men denne bilen er i det minste godkjent i motsetning til mange andre hjemmesnekra greier som er her på forumet som heller ALDRI kommer til å bli det. SKAM dere, det er faktisk et menneske som eier denne bilen. Det er forskjell på konstruktiv kritikk og barnslig drittslenging som foregår i denne tråden. At man ikke syns det er sin egen stil er greit, det er ikke min type bil heller, men kan ikke se at det er utført dårlig arbeid, og aller minst dårlig lakkering. Her er det ikke snakk om å si meningen sin, alle vet at denne bilen er verd mer enn 10.000 osv. Pappagutt som får den i gave? Hva så, skulle ønske jeg hadde pappa som ville kjøpe biler til meg,.. Og dere hadde vel ikke sagt nei dere heller. Er man ikke velkommen i BMW miljøet om man har en rik familie? Blir missunelsen for stor da? Bli voksne!!! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Er det så jævlig gøy å slenge dritt om andre sine biler? Dere slenger dritt som fjortisjenter gjør om hverandre. Sikkert enkelte av dere som har en drittbil som ikke er verd så mye etter nærmere ettersyn. Dere bør ikke gå sammen og mobbe biler på denne måten. Dere slenger dritt om at den ikke er verd mer enn 10.000 andre 34.000, barnslig idioti. Men denne bilen er i det minste godkjent i motsetning til mange andre hjemmesnekra greier som er her på forumet som heller ALDRI kommer til å bli det. SKAM dere, det er faktisk et menneske som eier denne bilen. Det er forskjell på konstruktiv kritikk og barnslig drittslenging som foregår i denne tråden. At man ikke syns det er sin egen stil er greit, det er ikke min type bil heller, men kan ikke se at det er utført dårlig arbeid, og aller minst dårlig lakkering. Her er det ikke snakk om å si meningen sin, alle vet at denne bilen er verd mer enn 10.000 osv. Pappagutt som får den i gave? Hva så, skulle ønske jeg hadde pappa som ville kjøpe biler til meg,.. Og dere hadde vel ikke sagt nei dere heller. Er man ikke velkommen i BMW miljøet om man har en rik familie? Blir missunelsen for stor da? Bli voksne!!! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Enda en +1 til Kjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Enda en +1 til Kjell. Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Det er forskjell på konstruktiv kritikk og barnslig drittslenging som foregår i denne tråden. At man ikke syns det er sin egen stil er greit, det er ikke min type bil heller, men kan ikke se at det er utført dårlig arbeid, og aller minst dårlig lakkering. Her er det ikke snakk om å si meningen sin, alle vet at denne bilen er verd mer enn 10.000 osv. Pappagutt som får den i gave? Hva så, skulle ønske jeg hadde pappa som ville kjøpe biler til meg,.. Og dere hadde vel ikke sagt nei dere heller. Er man ikke velkommen i BMW miljøet om man har en rik familie? Blir misunnelsen for stor da? Bli voksne!!! Det er klart det er mye tullprat i denne tråden, det er ikke det jeg snakker om. Mitt poeng er at eieren av bilen bør tåle såpass. Prat om å kjøre den rett til bilopphuggeri osv. er jo helt klart ting folk bør skjønne at ikke ville skjedd. Hvis eieren er så fornøyd (som også fremgår av linken tidligere) så bør han ikke bry seg om hva noen kvisete internettkonger sier på et eller annet forum. Jeg støtter ikke drittslengingen som har pågått i denne tråden og som jeg har vært en del av i det andre innlegget i tråden. Men om det f.eks. ble laget en tråd på et forum som kritiserte min bil ville det brydd meg der ryggen ender, og det er ikke i nakken. Misunnelse, eplekjekkhet og andre negative egenskaper er en del av de aller fleste mennesker. Det er lettere at disse følelsene kommer ut i verden på et internettforum hvor man kan gjemme seg bak en anonym profil. Det og forvente at man ikke møter disse fra tid til annen er urealistisk og naivt. Hvis man virkelig vil kritisere noe bør man få lov til dette, og internett er en like god arena som noen. Det er lett og engasjere seg, men også lett og overse. Dette er ikke ment som kritikk mot deg fordi du refser kritikerne i denne tråden. Men overfladisk kritikk bør forventes, og selv de som ikke har noe vittig/konstruktivt og komme med kan si sin mening. Slik er ytringsfrihet, og slik vil det være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Jeg synes bilen var dritstygg, og ville aldri gjort noe sånn selv med min egen bil. Men at det er en en godt voksen mann som har mekka her, er jo litt stilig, og for all del godt gjennomført. Men får han den prisen for den, da burde han være fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Har selv sett bilen på et treff arrangert av Bimmers, og jeg ble virkelig imponert over hvor mange som samlet seg rundt den for å se og prate med eieren av den. Er nok lagt utrolig mye arbeid og ikke minst penger i bilen, selv om den ikke appellerer til min personlige smak, har jeg ingenting imot at folk bygger bilene sine slik de vil ha dem selv uten å tenke på andres meninger, slik står det respekt av! Snakker om å skille seg ut fra mengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå