Ron Jeremy Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Så, det ser ut til at jeg må ha en bil nr 2 nå etterhvert. Bil nr 1 er en E91 som fungerer brukbart, siden vi bare har en tass om enn så lenge. Så til bil nr 2, følgende kriterier er viktige. I6, (diesel er ok hverdagsbil) men nr 2 bilen kommer jeg til å ha en stund, og vil bli en bil for far - mao, jeg trenger en klassiker av en I6. (fremover blir det jo bare kaklende I4 i diesel og bensin versjon - tragisk!) Har lenge hatt lyst på en 323i, og siden jeg ikke skrur selv, så ser jeg gjerne at denne bilen ikke må påkostes 30k i året, mao, jeg tror ikke det blir en E39(har hatt mye utlegg på disse modellene dessverre), eller en bil med hysterisk med utstyr, skinn og klima er viktig dog!!! En sen facelift E36, evt E46, kanskje også det hadde vært morsomt med en E34 ix? Budsjett er 60-100k. Forslag taes imot med takk, gjerne også med en saklig begrunnelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 pappa har en 523 e39 97 mod ihvertfall med automat, og den går skammelig dårlig og går ikke spesielt billig heller, i grunn ganske dyrt, 1.18l på mila tror jeg så det ville jeg ikke hatt heller! men en 97-98 e36 323i med manuell må være en knakende god bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 jeg har en 323i som har fått bytta alt som trengs av slitedeler:) med M50 innsug samt porta spjeld! går ganke billig da den støver nå. har 3 stk biler..... Eu ok 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Tror jeg ville letet utenlands etter en sen E36 328 eller lignende Får endel utstyr på de siste modellene, og en veldig morsom bil som har godt nok med effekt til en bruksbil. Jeg selv har sluppet unna med veldig lite utlegg på min E39, så har ingenting vondt å si om den modellen hvertfall Riktig nok ikke noe leken bil i forhold til en sprekere E36 o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 jeg har en 323i som har fått bytta alt som trengs av slitedeler:) med M50 innsug samt porta spjeld!går ganke billig da den støver nå. har 3 stk biler..... Eu ok 96 mod Er det et hint? PM evt... Tror jeg ville letet utenlands etter en sen E36 328 eller lignende Får endel utstyr på de siste modellene, og en veldig morsom bil som har godt nok med effekt til en bruksbil.Jeg selv har sluppet unna med veldig lite utlegg på min E39, så har ingenting vondt å si om den modellen hvertfall Riktig nok ikke noe leken bil i forhold til en sprekere E36 o.l. Tror jeg ville letet utenlands etter en sen E36 328 eller lignende Får endel utstyr på de siste modellene, og en veldig morsom bil som har godt nok med effekt til en bruksbil. Jeg selv har sluppet unna med veldig lite utlegg på min E39, så har ingenting vondt å si om den modellen hvertfall Riktig nok ikke noe leken bil i forhold til en sprekere E36 o.l. Har hentet noen biler opp igjennom Kikket på det nå også, blir isåfall ikke for pengenes skyld, kommer fort på 80-90 k for en 97-98 323 E36, syns det er litt vel mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå