chipsenter1 Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 hørtes veldig rart ut.. tegner du forsikring spør dem deg om alarme sporing m.m og fruen sin er superb sitter det sporing i og dette ga en noe lavere pris på forsikringen hos lyberg g partner, samme har jeg i båten sporing forsikret hos gjenidige
Torkilh Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 eller sporing, "gjenfinings system" Ja, det har jeg også sett/hørt
KrHeLl Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 hvilken sensor tenker du på da? Gir sensor(for manuell), så ikke bilen stikker av gårde når du klikker start.
chipsenter1 Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 a på så vis dette er ikke noe problem:) trodde viperalarm ogå hadde fåt det nå
StigJ Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 hørtes veldig rart ut.. tegner du forsikring spør dem deg om alarme sporing m.m og fruen sin er superb sitter det sporing i og dette ga en noe lavere pris på forsikringen hos lyberg g partner, samme har jeg i båten sporing forsikret hos gjenidige Ja ikke vet jeg. Eneste de spurte om var om jeg hadde alarm. Det gir jo både reduksjon i premie og null i egenandel ved innbrudd. Synes selv det var rart at de ikke brydde seg om "sporing" mtp. at bilen ikke er så vanlig. Jeg har jo hørt flere som ikke har fått forsikret bilene sine før de har fått i både alarm og sporingssystem. Spes på Cosworth. Er/var selv godkjent montør på både alarm og sporingssystem, så har plukket litt i det ja
chipsenter1 Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 nei virker ikke som forsikrings selskapene vet helt hva de vil og mener til tider hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå