Morgan GS Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Sitat fra Stian : Legge merke til farten på slutten av filmen:-) Det er gromt når man ikke ser noe og det er super glatt Og jeg har faktisk ikke vært på ringen på 3 måneder når jeg kjører dette løpet. mannen er gal ..hehe spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Mangler et gir mot slutten der Gikk fort ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Fy f... Den karen er dyktig. Og modig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Javist gikk det fort, men han kjører jo ikke noe fortere enn de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 regner med at han hadde stramme rompemuskler til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Javist gikk det fort, men han kjører jo ikke noe fortere enn de andre ja men ... ehh kan ikke vinne alt hehe er nok mange faktorer som teller her vil jeg tru ikke bare han som gir gass ... men nerver av stål vil j si .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Kreves _mye_ av en fører å kjøre både den banen i det været, og med like mange andre idioter der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå