ThomasE91 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 her har du noen bilder fra i går;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Hei hei folkens. Etter en lang og kjedelig vinter, og siden jeg fikk en datter i november har det vært lite tid til bil. Men nå har det endelig blitt gjordt litt, og fikk bilen klar til vårmønstringen som var i bergen i dag. Har gjordt en liten vri, og håper noen av dere liker det. Inspirasjonen kom fra mine utallige turer til dubai de siste årene. Og sist. Ett Orntlig Bilde av en av de beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Kan skrive under på at det der er en syk farge og det ble helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Kan skrive under på at det der er en syk farge og det ble helt rått! Takker... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Meeget oppegående farge.. Nå er det litt feil overskrift på tråden. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Har du prøvd med de sorte bbs hjula etter du folierte bilen? Det har jeg trua på! Kul vogn du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Ble jo rå lekkert det der!!! Brukte du lang tid til å få det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Så friskt ut! hvor mye ga du for folieringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Har du prøvd med de sorte bbs hjula etter du folierte bilen? Det har jeg trua på! Kul vogn du har De skal på når jeg kommer hjem fra jobb. Så er veldig spent selv. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Ble jo rå lekkert det der!!!Brukte du lang tid til å få det på? Folien Koster fra ca 6000,- for en rull. Denne var vel 22m på. Så var den 1,55 brei eller noe. Og dette var 3m sin. Prisen avhenger vel litt etter hva rabatter man har. Men det gikk nesten 30t med foliering. og da var det en bekjent av meg som sto for mesteparten. Og han har drevet med dette en mansalder. Men så sku jeg også ha noe som så pent ut også. Ikke bare noe som var hift på i en garasje. Så er fornøyd med hvordan den er lagt på. Eneste er rundt frontlippen. Siden den har dårlig passform i utgangspungtet, så er det vanskelig å få det fint i skjøten. Men skal finne på noe trix der etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Har du prøvd med de sorte bbs hjula etter du folierte bilen? Det har jeg trua på! Kul vogn du har Frisket opp vinterhjulene litt og hev de på. Så helt ok ut, men litt vanskelig å ta bilder med mobilen. hehehehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 hva heter de svarte felgene ? på de første sidene. grom vogn du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 hva heter de svarte felgene ? på de første sidene. grom vogn du har Takker. Hvilke felger tenker du på. De er to sett gs felger jeg har hatt, og et sett zito. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloo Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Har du bilen ennå eller er den solgt? Sett den ved Folldalsheia i Bergen Hvilke nivå er rutene tonet? 20% bak og foran 50%? Har du hatt problemer med politiet pga sotinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Har du bilen ennå eller er den solgt? Sett den ved Folldalsheia i Bergen Hvilke nivå er rutene tonet? 20% bak og foran 50%? Har du hatt problemer med politiet pga sotinga? Heheh.. har den enda, og jeg bor der. Sotingen er lik rundt hele veien. Har vel bare vert til biltisynet en gang. Ellers går det greit. Politiet sier ikke noe. Og har blitt stoppet av biltilsynet en gang uten at dem så noe. Men nå har jeg fått i UV beskyttet frontrute også, så da kan det vel hende det ser litt mørkere ut. For vel Oppdatere litt etter hvert. M3 Frontfangeren har jo komt i kjellerstuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå