///Mysild Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Finner ikke PS tråden og orker ikke at denne bare forsvinner i mengden så jeg må bumpe 20 ganger! Tenker på fargene grønn, oransje, rød, lilla, mørk grå etc. og så evt en farge med mørket inni selve felgen (får å ikke se så mye bremsestøv!) evt farge på felgen og en svart kant og så en farga pinstripe igjen... bare bruk fantasien... andre fargevalg er også mulig... kan være det blir hvitt også, men har lyst på en sprelsk farge! Det er flere bilder i tråden min hvis de passer bedre! Vet ikke om denne kan brukes da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Her er hvertfall tråden viewtopic.php?f=6&t=35817&hilit=photoshop&start=1650 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Hadde jeg hatt ps enda så skulle jeg gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Jeg ville gått for lilla eller knæsj kant, og sølv senter eller lilla grønt senter med svart kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Kom med et skamhøyt bud da Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Kan lakke selv stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå