Gå til innhold

Gratulerer vår alles Fredric Aasbø!

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

Syk kjøring på denne mannen! 8)

Men ett dumt spm, hva er de "stroppene" han har på armene?

Arm-straps.

Siden de kjører i såpass varme klimaer, har de lov til å ha vinduene åpne så lenge de bruker arm-straps eller vindusnett. Er krav til dette i Biltrail og Formula Offroad også :)

Egentlig ganske hendig, slipper å mose armene dine, hvis du prøver å ta deg imot når bilen ruller. (tro meg; det er refleks..)

hehe. Ja, det gir litt mening det! Da har jeg lært noe nytt idag å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir så rått å sjå han igjen etter han har verti USA ei stund, tipper han har utvikla seg litt sida sist. I år blir det forhåpentlegvis banekjøring på meg og, håpar eg blir passert av han, hadde vert tøft :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Fredric var på besøk her sist lørdag, mente han at Garebil var en del av hans "terminliste" i år!¨

Blir da å kjøre den han kjørte på fredag, blir vel satt på båten ganske snart.

Og hvem vet, kanskje han tar med seg en grom sjafør derfra som han vil lage litt show med :wink:

Rart å tenke på det mange her skriver om E30`n hans.

Husker vi bygget bil hele natten i flere dager, dro ut mot E6 en tidlig morgen og fikk noen pene "sladder" rundt vinterbro! Dette var da egentlig kjip kjøring men var den gang "helt villt"!! Hehe, er bare noen få år siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker han skrenset rund på industriområdet i ski med en 360:D

hehe. JEg også. Det er lenge siden, tilbake i 2004.

Han kjørte ihjel den 360'ien som en av de første bakhjulstrekk bilene han hadde tror jeg.

Husker en kompis og jeg møtte han og noen andre på shellen i ski, og den 360ien så ganske fæl ut. Så dro han ut å herja:

Sladding rundt på p-plasser, mellom alt han fant av hindringer og traseer, og bare herja og hadde det morro, husker han kjørte ifiller en alley-cat felg eller noe sånt den kvelden :P

Alt det her føles utrolig lenge siden nå gitt.

Og det er det jo også, når man ser hvor Aasbø er idag.

Mens alle vi andre fortsatt bare promper rundt i saltlaka med våre hverdagslige kjedelige gjøremål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...