Frode D Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Fredag og lørdag er det klart for ny runde i Formula Drift! Fikk høre at CanalMotor sender dette, er det noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Gøy at Dagbladet omsider har fått opp øyene for at sporten, og ikke minst mannen eksisterer. men seriøst, var "Råneren fra Ski" den beste tittelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Rånern fra ski fikk også meg til å kaste opp litt. Men jeg ser det for meg. "tenk at jeg, en liten råner fra ski er her" vips hadde de tittelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Helt enig at tittlen er dårlig, men nå er han liksom litt inne med media, å det var f på tiden. Har tro på pall plass i helgen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Eg personleg drite i tittelen så lenge drifting blir framstilt i norsk media Det er på TIDE Ellers har eg god trua på palleplass i helga og, var ein meget god prestasjon av Aasbø sist med tanke på ny bil osv Hørte Moen reiste bortover igår og att 350z`n hass allereie er der, han kan jo prestere og om alt funker som det skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 gleder meg til yngve blir nummer 3 av de norske som sender en bil over jeg lite BMW i D1 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 gleder meg til yngve blir nummer 3 av de norske som sender en bil over jeg lite BMW i D1 hehe Eg har også trua på Øversveen eller Tor Olav Moen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 gleder meg til yngve blir nummer 3 av de norske som sender en bil over jeg lite BMW i D1 hehe Ha ha, jeg har ikke noe der å gjøre da. Moen skulle hatt med seg store Moen også ja. Er jo BMW der da, Essa kjører jo Z4 med S54 og turbo er det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Du yngve har da ein riiiimeleg frisk kjørestil og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Moen og Aasbø er i en klasse for seg da.. Øversveen er rå på å sladde fort og jevnt hvertfall. Har ikke sett så mye til han i duel med andre, men han burde kunne klart seg bra mot norgestoppen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 bilen til moen er sendt for en liten stund siden, og han reiste i går også er det livestram herifra : http://www.autobloggen.net/?page_id=2661 først fast and fourius på starten av dagen også kjappe seg hjem og se på dette blir ikke mye bedre vett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Du yngve har da ein riiiimeleg frisk kjørestil og Jo takk, men mot Aasbø og de store gutta har jeg ikke en kjangs. Gammel gubbe jeg, så de ung gutta kjører fletta av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Du yngve har da ein riiiimeleg frisk kjørestil og Jo takk, men mot Aasbø og de store gutta har jeg ikke en kjangs. Gammel gubbe jeg, så de ung gutta kjører fletta av meg. Aldri for seint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 latterlig at Aasbø ble slått ut, han kjørte jo 10x bedre enn han andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Fredric kjørte bra han. Men gjorde en feil i første høyre når han kjørte først.(kjørte alt for langt ut) Så det var nok riktig dømt.. Han sliter litt med nervøs bil og korigere litt mye.. Ellers konge kjørt med tanke på hvor lite han har kjørt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå