nitroo_ Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Heisann heisann! Jeg skal gå til innkjøp av en bmw 3-serie e46, 2002 mod. Skal poste bilder etterhvert når bilen er kjøpt! Vil enten gå for en sølv eller svart. Men vil gjerne ta imot tips fra dere, om hva som burde gjøres med bilen! hva mener dere jeg burde gjøre med den? den er helt orginal Dette er planene mine; Senke den, evt hvor mye? vil ikke ha _for_ mye, men nok til at det ser stilig ut. Sote ruter? Hvilken frontfanger ville passet den? orginale er etter min mening stygg. M6 felger, vil det passe bare hvis den er svart i lakken, eller også sølv? få hvite blinkers, det er et must etter min mening. Det er ikke såå mye man får gjort med en slik bil. Men for å spørre dere; hva ville du gjort hvis du eide en e46 2002 mod? Jeg liker ikke hvis det blir for mye styling.
nitroo_ Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 hehe sant nok, men er i ferd med å kjøpe en. Klarer ikke vente med å høre hva slags muligheter jeg har
SweetBMW Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 ta en titt i traaden min. vanskelog skrive link fra mobil. men sok etter mine traader bare gjort litt
nitroo_ Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Nice nice! mye bra du har gjort på den bilen : ) men den jeg tenker å kjøpe er facelift. vet du hvilken fanger som ville vært bra til den?
SweetBMW Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Den du tenker å kjøpe er facelift? Hvis du skal kjøpe 2002 mod så er ikke det facelift
awt Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Sedan og touring fikk facelift september 2001, altså fra og med 2002-modellene. Jeg synes du bør holde deg til de originale linjene mest mulig, så en M-tech II-fanger eller M3 replica-fanger vil nok se greit ut. Det beste er nok å lese litt rundt på dette og andre forum for og selv se hva du liker.
SweetBMW Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Sedan og touring fikk facelift september 2001, altså fra og med 2002-modellene.Jeg synes du bør holde deg til de originale linjene mest mulig, så en M-tech II-fanger eller M3 replica-fanger vil nok se greit ut. Det beste er nok å lese litt rundt på dette og andre forum for og selv se hva du liker. Fikk bare for meg at han skulle ha coupe my bad
bmwgreg90 Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 angel eyes, led baklys, m3 fanger er bra, effektanlegg. har Supersprint hele veien sløl og lyden er gromm. rutesenker, du må ikke senke for mye da pga ny front/styling bygger på og senker du ann blir det fort brøyte bil
nitroo_ Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Sedan og touring fikk facelift september 2001, altså fra og med 2002-modellene.Jeg synes du bør holde deg til de originale linjene mest mulig, så en M-tech II-fanger eller M3 replica-fanger vil nok se greit ut. Det beste er nok å lese litt rundt på dette og andre forum for og selv se hva du liker. Fikk bare for meg at han skulle ha coupe my bad Hehe nei det er sedan med facelift jeg skal ha Mye bra tips her! Vurderer i å gå til innkjøp for en muligens M3 replica fanger. Og jeg er helt enig som du over her nevner, vil holde meg til de orginale linjene mest mulig. Hvilke felger burde jeg ha? personlig har jeg forelsket meg i M6 felgene, men om det blir sølv i lakken burde jeg kanskje gå for noen andre felger? har sett svarte BMW`er med m6 felger, det blir utrolig fint!
SweetBMW Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Tja, BBS LM er jo en klassiker, ellers ere jo mye tøft
bmwgreg90 Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 kant felger er jo en must. automote.no har nice felger det har www.schmiedmann.com og viss ikke så har eg m3 felger i veldig bra stand liggande til salgs
nitroo_ Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Oi, felgene til automote var innmari fine! Men da regner jeg med disse også er en god del dyrere. Kanskje de er å få billigere på¨ebay
bmwgreg90 Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 stemmer. di dyraste koster vel rundt 90 tusen. da er di custom made på bestilling å da snakker vi forskjellige detaljer på fargene skrift osv. så er det rundt 11-13cm kant på noen av di felgane og det er rellativt insane. eg skal kjøpe felger gjennom polen:D koster rundt 12k for 18 toms svarte kroma felg fra Jesse James eller Fooze design
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå