Martinb91 Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Hei. Har problemer med høyre xenonlys i hovedlyset på en Bmw E46 Touring '05. Det begynte med at pæra blinka noen ganger når jeg kjørt, men så gikk den. Den ble byttet, men ville ikke lyse. Har nå også byttet tenner, men vil fortsatt ikke lyse. På venstre side virker alt som normalt. Noen som vet hva som kan være feil? Er det mulig å koble opp med computer på verksted for å finne denne feilen? Eller er det noen som har vært borti lignende? Lurer også på om det finnes sikring til vært lys. I sikringsholderen i hanskerommet fant jeg bare to sikringer til lysmodul på 5amp. Er det bare disse som går til frontlysene? Har lest litt nå angående xenon på E46, og lurer på om det kan være ballasten på lyktene. Er det mulig å ta ballast fra motsatt side, som virker, og teste på siden som er ødelagt? På forhånd takk
Brasan Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Ville vært merkelig hvis det ikke skulle gå å ta en diagnose ihvertfall. Så jeg tør å satse på at det skulle gå ihvertfall.
Hpi Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Ta ballasten fra motsatt side som du sier selv og prøv den. Virker det da så har du jo svaret, den samme krysstestinga kan du jo gjøre med pærene, virker det ikke da heller så må du begynne å måle hvor strømmen forsvinner, først måle om du har 12V inn på ballasten.
plugg69 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 jeg har samme problem på venstre side! hva fant du ut?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå