Gå til innhold

Montering av forsterker i E39.

Share

Anbefalte innlegg

Tenkte og montere inn en 5 kanals forsterker (Blaupunkt THA 555) I min 2001 E39. Nå sitter det en orginal forsterker der fra før av. I bagasjerommet på venstre side sitter det CD veksler, navi/gps, radio og forsterker. Var innom Bilradiospesialisten i Trheim i sommer og der mente de at og sette inn en ekstre forsterker kunne bli litt plundrete. Lurer da på om noen av dere har gjort dette i en E39 med samme utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det på en E38 men det blir vel det samme... Jeg gjorde det bare enkelt og brukte "strømtyver" på ledningene som kommer forfra (den koblingen med ledninger på forsterkeren som er nermest baksetet, om dette da er likt som i 98mod E38) den hvite er remote for å slå forsterkeren av og på, husker ikke vilke farger det er på de forskjellige høytalerne, finnes sikkert koblings skjema noen plass på nettet, uten at jeg har sett etter dette da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaupunkt 475 er og få kjøpt på for eks bilradiospesialisten. Det er en 4 kanals. THA 555 er en 5 kanals, men desverre utgått av produksjon. Trur ennu de er og få tak i på Ebay for en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var dyrt! Jeg kjøpte min for 99,95$.

Kabler får du tak i enten hos din lokale mekonomen eller hos bilradiospes.no

De koster 395,- for bilspesifikk adapter eller 495,- for fakra. Og 600,- for 2,5m forlengelseskabel fra mekonomen. 195,- billigere enn hos bilradiospes.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...