noekult Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Jeremy Clarkson sa en gang at forskjellen mellom en bilfolk og vanlige folk er at bilfolk kan få forhold til bilen sin, noe ikke-bilfolk aldri forstår. Så her har du en søt historie om en trofast, liten hvis Honda. http://casualobservations.zenfolio.com/ ... whitehonda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Snufs... for en hyggelig, men litt trist historie... Jeg har litt av det samme forholdet til vår E46 som vi har hatt de siste 8 årene. Over 250000 Km har vi kjørt med den så langt... bl.a 7 ganger til den franske rivieraen og utallige turer til Norge. Bilen står alltid utendørs og har måttet klare seg alene igjennom mange lange snestormer og ikke minst brennhet middelhavssol med nesten 45 varmegrader. Minstemann har vokst opp med bilen og jeg har fått enkelte grå hår mens vi har hatt bilen. Bilen har faktisk aldri sviktet oss og alt virker stadig 100%. På fredag får den for første gang ny olje i gearkassen... det er nok på høy tid etter 265000 Km med den samme oljen. Motoroljen blir imidlertid konsekvent skiftet hver 15-20000 Km. En fantastisk fin og pålitelig BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Begynner å få samme følelsen av e30'en min, bare at den har vært på langt nær like trofast, but non the less, en god bil:) Kjørt 50.000 km med den, og man både merker og ser at ho drar på åra, men likevel gjør sitt beste Fin og trist historie ja! Hadde det vært en Bmw, hadde nok tårene trillet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Føler jeg også allerede har et slikt forhold til E30'n. Aldri svikta meg den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Snufs... Husker da mamma mi skulle kondemnere (KNUSE) hennes lille Fiat, 80 modell eller noe. Da var eg kanskje 8 år tipper eg ... Husker eg grein og grein den dagen da hu skulle kjøre den opp på bossdynga, har bilde av det òg, der eg sitter og hyler haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå