Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eneste måten å få flere stasjoner til å selge E85 er at forespørselen etter det må opp, og forespørselen nå er tydeligvis ikke høy nok til at flere vil starte å selge det

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kjører forsatt på gass.. Er forsatt i tenke boksen ang. dette.. =/

Beklager.. Var BRA trøtt skjønner jeg når jeg ser på tiden jeg skrev detta..

" KJØRER FORSATT PÅ BENSIN*** " =p

Skrevet

Jeg har faktisk prøvd å kjøre på 30% med E85 nå.. Må si jeg merker et helt grei effekt økning.. Bilen starter bra, går gjevnt og fint på turtall og har forsatt en fin gange.. Kommer til å forsette å kjøre på en en 10-30% med E85, da det er billigre å fylle opp tanken helt med.. :P

Skrevet

Sendte en forespørsel til siden du linket til donjouan..

Bilen min går faktisk meget bra på det.. Kjører med 70% 98 blyfri og 30% E85.. Vurderer STERKT å bygge om da dette er MYE billigre å kjøre på..! :-)

Skrevet
fordelen med E85 er at det ikke er avgifter på det :) og prisen er pga det ikke er så mange stasjoner som selger det pga lite forespørsel som tidligere nevnt :)

Ja, derfor man BURDE benytte seg av dette så lenge det er slik det er pr. idag.. :-)

Skrevet
ifølge han kan han konvertere diesel biler til å gå på frityr olje, syns det var veldig rart å høre

er jo sikkert ikke umulig det :)

diesel inneholder ganske mye olje, og motoren kan også gå på ren motorolje, men er ikke å anbefale på org. motor :lol: dysene vil tette seg med en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...