Gå til innhold

Skal kjøpe bil, hvilken ville du kjøpt?

M|Fjeld
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er det spesifikt den M3en du vil ha, eller en generell M3 3.2?

For den M3en der som bruksbil hadde jeg aldri orka. Ut og inn av det buret og med bøttestoler som ikke akkurat gjør det bedre. I tillegg er den ribba for støydemping regner jeg med, så bråker jo enda verre enn originalt :)

Men en gøyal bil når den først kan brukes, hadde nok heller valgt en original i tilfelle.

Hehe, sånne biler jeg har kjørt med daglig siden sensommeren, så det er ikke noe problem :P

Vil ha spesifikt den M3'en ja, da jeg får den for 60.000,- ferdig på skilt ;)

Men blir nok både M3 og S4 da jeg nå har penger til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3'n der er ikke akkurat noen bruksbil :) Kjøp S4'n, men ville uansett heller valgt en orginal M3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3'n der er ikke akkurat noen bruksbil :) Kjøp S4'n, men ville uansett heller valgt en orginal M3 :)

Hvorfor er det plutselig mulig å få den m3'n på skilt? er det ikke den som har vært lyseblå osv før? Og hvorfor så ekstremt billig? Dirtydicky blitt lei av å ha den ståend? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3en er jo er knallmorro herje bil, men man kan jo fort komme i trøbbel hvis du kommer oppi noe og den ikke er godkjent ombygd. Men er jo helt topp på banen.

S4en er en vannvittig praktisk bruksbil som er rå på vinteren og går godt rett frem.

MEN tror min S4 har en egenvekt på 1850kg og hvis du legger det sammen med x antall g-krefter finner du fort ut at dette ikke er noen særlig morro bil på tørr asfalt... Men på snø og våt asfalt er den helt kanon, men husk å ikke kjøpe automat!...

Men en kombinasjon er jo sikkert en artig løsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha valgt S4en, uten tvil! Men ikke den du viser til, ville valgt en noe mer orginal og pen bil enn denna med den usmakelige fangeren foran! C4 er noen veldig flotte og robuste Audier å ha med å gjøre, og denne har jo både firehjulsdrift og den velkjente femmern på 2,2 liter!

Den beste bilen jeg har hatt var i allfall en Audi 100 C4, den var det ALDRI noe galt med :)

Så du ville ikke valgt DENNE S4'n pga du ikke likte framfangern? Uansett hvor strøken bilen ellers måtte være? da er det kansje bedre å selge bilen du har, å kjøpe trampjern hvis du ser på et fangerbytte som Mission impossible ;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha valgt S4en, uten tvil! Men ikke den du viser til, ville valgt en noe mer orginal og pen bil enn denna med den usmakelige fangeren foran! C4 er noen veldig flotte og robuste Audier å ha med å gjøre, og denne har jo både firehjulsdrift og den velkjente femmern på 2,2 liter!

Den beste bilen jeg har hatt var i allfall en Audi 100 C4, den var det ALDRI noe galt med :)

Så du ville ikke valgt DENNE S4'n pga du ikke likte framfangern? Uansett hvor strøken bilen ellers måtte være? da er det kansje bedre å selge bilen du har, å kjøpe trampjern hvis du ser på et fangerbytte som Mission impossible ;):lol:

Folk kjøper bil etter forskjellige kritierier ser jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...