haavard Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 S4 skal være manuell ja! har kjørt de bilene på tørr asfalt og er helt sinnsykt drag rett fram hvertfall M3'n blir kosebil på finværsdager Bur og bøttestoler er ikke så kos som du kanskje tror;P Hvert fall blir man fort lei av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Kjørte med bur og bøttestoler i en pinnestiv 200sx s13 i sommer med 3"strak rør. Og det var min bruksbil så noe problem for min del er det ikke =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Mye kan tyde på at du kanskje kan komme til å kjede deg hvis du kjøper en familiebil som S4 Avant i realiteten er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Banebilen såklart! men er nå langt ifra en bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 jeg liker tissemann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Kjørte med bur og bøttestoler i en pinnestiv 200sx s13 i sommer med 3"strak rør.Og det var min bruksbil så noe problem for min del er det ikke =) Var da pokker ikke Bur og bøttestoler i den ! Pinnestiv ja, men dønn originalt interiør, foruten om ett boss ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 bimmersrape på de to siste innleggene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Mye kan tyde på at du kanskje kan komme til å kjede deg hvis du kjøper en familiebil som S4 Avant i realiteten er... Blir nok en kombinasjon av begge to, så det er ikke så farlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå