scoot Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Halllaais. Som standhaftig bmwmann må man alltid ha en gammel bil og fikle med, og jeg har alltid hatt lyst til å lage et budsjettbygg for å se hva man får til for en billig penge. Har hengt meg litt opp i "rat" fenomenet, og har lyst til å lake en simpel, rufsete og "oldskool" aktig e30. Da jeg i fjor høst kom over en meeget billig e30, i nogelunde stand som allerede var "litt shabby" så jeg mitt snitt til å kjøpe denne usett. Denne så da slik ut når jeg kjøpte den; Kort info; 1990 E30, 316i med automat (oyes!). Krokket i front men rettet opp, div småbulker, km stand 150 000 ( dokumentert ). God generell stand. Måtte ta eu på den i fjor høst, en ny bærebru, noen satans bremserør og en ny bensintank senere var den EU til 2012. wopwop! Planer for bilen er enkel; - Justerbart senkesett - klassiske 15" MIM felger - Rustedhood ( da dette er ..hvitt og bilen er grønn ) - litt random stickers - Vinylx på hovedlykter + småstash Bilen er fra før av litt småshabby, og utstyrt med brune bøttestoler foran ( jepp, i min 316 automat ) Mye er allerede gjort, senkesettet er på, nye dekk på felgene, den står egentlig ferdig til å pusses ned på panseret. Så det blir gjort når varmen entrer landet igjen, i mellomtiden blir det gjort en del småpuss. Som f.eks å få satt inn litt bilstereo. Sånn ser den ut nå: Før senk; Etter senk; Husk at dette er et miniprosjekt folkens, så ikke forvent noe større saker! : ) Magnus
thomascr Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 ser jo lovendes ut dette! Kjekt og se noen lage "økonomi" prosjekter også=D 250 2takt den rmen?=) kjører du aktivt?
Mikael-B Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Spennende ) Men skal du ikke ha den lavere ??
scoot Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 2takt den ja:D neida, bare som en hobby. Artig som faen:) Jo den blir nok litt lavere, bilen er jo ikke blitt rørt på med senkesettet montert, så den synker nok i allefall litt til;)
scoot Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Kjører en sneaky pictureupdate her, tatt med iphone ( juhu ). Panseret er nedpussa og begynner så smått og ruste seg ferdig, polert litt rundt om kring. Mangler en real vask innvendig dog.
Østgaard Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Ser bra ut den her. Tidsriktige felger, med hadde ikke vert feil med noen litt grommere Skulle hatt noen sjikkelige kantfelger denne her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå