Gå til innhold

Dynavin spiller


 Share

Anbefalte innlegg

Må si syns Hualingan så mye bedre ut.. men kordan versjon har du ? og det V5 osv er det gjort endringe på utsende heller er div versjonan bare software oppdateringer?

Har V5 vet ikke om det er gjort endringer i utseende, men det er ny firmware på V5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hualingan ser plast-aktig ut, mens dynavin er mere oem look, har ikke sett huala-spilleren på nært hold men synes dynavin ser veldig bra ut og passer veldig godt inn med resten av dashbordet i en E39. Farge/stil og lysmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt å ha, er ramma som er i veien på E39, menst på e46 går dette fint.

monterte min dynavin i bilen i går, er knall fornøyd med den, mangler berre ein iso overgang på radioantenna så er alt oppe å går. blei masse bedre lyd enn i org spilleren, høytallerene i e46 er ikkje så ubrukelig som dei fleste seier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

du får og kjøpt dynavin spillere av Stoopie_master her inne. har teste spilleren i min e46 og i E39, begge plassene er det PnP, på E39 så forsvinner MID panelet, men men er verdt det. er og mulighet til å om plassere MIDen.

lyden i E46en blei heilt fanstastisk, sterkere og reinare lyd enn org spillern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får og kjøpt dynavin spillere av Stoopie_master her inne. har teste spilleren i min e46 og i E39, begge plassene er det PnP, på E39 så forsvinner MID panelet, men men er verdt det. er og mulighet til å om plassere MIDen.

lyden i E46en blei heilt fanstastisk, sterkere og reinare lyd enn org spillern.

Tenkte å få en slik i e53... Har webasto timer på min. Forsvinner dette eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...