Gå til innhold

Dynavin spiller


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har noen prøvd dette på X5 da?

Jeg hører noe om en kabel som må strekkes ut til enheten bak? Er det gps signal eller?

Om du har Navi originalt må du strekke kabel til bagasjen! ikke om du ikke har navi fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen prøvd dette på X5 da?

Jeg hører noe om en kabel som må strekkes ut til enheten bak? Er det gps signal eller?

for dei bilene som har navigasjon orginalt så er det kun bus kabel fram til skjermen, alt det andre, forsterker, radio tuneren ligger baki bagaskjerommet, så da må du ha fakra 5m forlengelses kabel som du strekker fra til der dynavinen skal sitte. dette er for å få høytallerkablane fram til spilleren, pluss strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått montert Usb kontaktene for media og Wifi, prøvde først i askebegeret men det var for grunnt der.

Så det ble i myntkassen :)

Nice ;)

Hvordan er USB audio i bruk? har ikke fått testa det selv ennå..

iPod funksjonen er jo så godt som ubrukelig.. Ingen resume er jo helt idiotisk!! Bare man får en telefonsamtale så må man inn å knote og trykke inni den lille dårlige ipod menyen for å få musikken i gang igjen.. :S Samme hver gang man starter bilen.. Idiotisk!!

I tillegg får man ikke styrt ipod funksjonen fra rattet..

Fungerer USB med resume osv?

Kan styres med rattet i navi mode også?

Har lest og sett at interfacet er støgt som juling, men det kan jeg leve med om den resumer og lar seg styre fra rattet :)

Wifi sier du? Hva skal man bruke det til på Dynavin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått prøvd kontaktene ennda, har akkurat lastet ned wifi patch.

Det neste nå blir å kople opp dvd nakkestøttene, har lagt opp kabler til spilleren.

Når det gjelder Ipod/Iphone så aner jeg ikke, jeg har heller ikke multi ratt så det vet jeg heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått montert Usb kontaktene for media og Wifi, prøvde først i askebegeret men det var for grunnt der.

Så det ble i myntkassen :)

Nice ;)

Hvordan er USB audio i bruk? har ikke fått testa det selv ennå..

iPod funksjonen er jo så godt som ubrukelig.. Ingen resume er jo helt idiotisk!! Bare man får en telefonsamtale så må man inn å knote og trykke inni den lille dårlige ipod menyen for å få musikken i gang igjen.. :S Samme hver gang man starter bilen.. Idiotisk!!

I tillegg får man ikke styrt ipod funksjonen fra rattet..

Fungerer USB med resume osv?

Kan styres med rattet i navi mode også?

Har lest og sett at interfacet er støgt som juling, men det kan jeg leve med om den resumer og lar seg styre fra rattet :)

Wifi sier du? Hva skal man bruke det til på Dynavin?

Hei

jeg bruker usb til avspilling på min bil.. det funker grei, og den kan styres via multirattet.

icrap bruker jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å ser på en slik spiller jeg også, men til E39, er jo samme spilleren, men det jeg lurer på men ikke finner ut av er: er det egen subwoofer utgang? og muligheter til forsterker?

Ja det er 4 kanaler + sub utgang, men til sub utgangen må man ha ett Y-Adapter siden det bare er 1 Rca utgang, men jeg ser ikke på det som noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å ser på en slik spiller jeg også, men til E39, er jo samme spilleren, men det jeg lurer på men ikke finner ut av er: er det egen subwoofer utgang? og muligheter til forsterker?

Ja det er 4 kanaler + sub utgang, men til sub utgangen må man ha ett Y-Adapter siden det bare er 1 Rca utgang, men jeg ser ikke på det som noe problem.

hvorfor trenger man Y-adapter? subwoofer er vel i mono? kople fra spiller til "line in left/right" på amp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da orginal navigasjon og må ha bus-kabelen.

Men jeg lurer da på om kabelen følger med? Og eventuelt hvor / delenumer?

På forhånd takk

du har kun bus kabel fram der i dag, du trenger 5m fakra forlengelsekabel i fra bagaskjerommet (i fra radioenheten) og fram til der spilleren skal stå. det settet inneholder høytallerledningene og strøm som skal inn i spilleren.

dette får du kjøpt via dei som selger Dynavin, jeff i fra E46fanatics eller stoppie_master.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...