Gå til innhold

Dynavin spiller


 Share

Anbefalte innlegg

sitter å ser på en slik spiller jeg også, men til E39, er jo samme spilleren, men det jeg lurer på men ikke finner ut av er: er det egen subwoofer utgang? og muligheter til forsterker?

Ja det er 4 kanaler + sub utgang, men til sub utgangen må man ha ett Y-Adapter siden det bare er 1 Rca utgang, men jeg ser ikke på det som noe problem.

hvorfor trenger man Y-adapter? subwoofer er vel i mono? kople fra spiller til "line in left/right" på amp?

det er berre for at forsterkeren til suben skal få signal inn på begge kanalene (høgre og venstre) sub er mono ja, men du kan kople stereo på den.

til forsterkerene så bruker du line out og remoten kan du kople deg inn på ledningen som står amp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, kan jo være greit at jeg skriver litt her jeg og :)

Har vært utestengt en liten stund nu, da jeg la ut tilbud til bimmersmedlemer på BMW spillerne fra Dynavin. Var ikke så populært nei :) Men men, kan nu være behjelpelig med å svare spørsmål i tråden her i alle fall.

Noen ting jeg kan skrive her er feks:

-Ja jeg selger siste versjon fra Dynavin, får de direkte fra de så, og det er V5 som gjelder nu om dagen. Jeg må si det at det er tøft å konkurere mot Jeff i USA, først så skal det sies at jeg har med staten på lag, så når det kommer til pris, så går det jo bort 25% til "felleskassa".

-Vi har den forlengelses kabelen hvis man trenger den, hvis man har original navi i bilen fra før.

-Og leveringsproblemer kan oppleves, da disse spillerne er kjempepopulære, og som en liten forhandler på verdensbasis, så er det ikke så enkelt med min kapital å sikkre seg så mange om gangen... Håper folk er fornøyd med servicen jeg klarer å yte, er ikke like enkelt hele tiden...

-Er en fin kart tråd her på bimmers: viewtopic.php?f=10&t=184107

Ellers så må jeg bare få takke alle for tollmodigheten deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt meg ryggekamera nå:

http://modmynav.com/camera.html

Har fra før ett Ryggekamera/skiltlys men det sto ikke helt i stil med det andre Led skiltlyset da det er mindre leds på det.

Skal komme med tilbakemelding når jeg får dette kameraet.

Du har vel ikke en diy på montering av det kameraet du allerede har? :-)

Hvordan fikk du kablene inn i bilen? Vanskelig å tre de gjennom den gummimuffa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt meg ryggekamera nå:

http://modmynav.com/camera.html

Har fra før ett Ryggekamera/skiltlys men det sto ikke helt i stil med det andre Led skiltlyset da det er mindre leds på det.

Skal komme med tilbakemelding når jeg får dette kameraet.

Du har vel ikke en diy på montering av det kameraet du allerede har? :-)

Hvordan fikk du kablene inn i bilen? Vanskelig å tre de gjennom den gummimuffa?

Kom ikke lenger enn til gummimuffa før jeg bestillte det nye kameraet som jeg får før påske regner jeg med, skal komme med tilbakemelding da, for det må nok gjennom muffa det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har en Dynavinspiller i min E39.

Når jeg prøver å se dvd så får jeg hele tiden opp bildet der det står at jeg ikke må se film når jeg kjører, dette kommer uansett om jeg står parkert eller kjører.. er det noen som har et tips?

et annet problem er språket både på navidelen og spillerdelen.. noen som har noen triks i ludo? har rett språk på naviprogrammene, men hadde vært greit om alt hadde vært lesbart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har en Dynavinspiller i min E39.

Når jeg prøver å se dvd så får jeg hele tiden opp bildet der det står at jeg ikke må se film når jeg kjører, dette kommer uansett om jeg står parkert eller kjører.. er det noen som har et tips?

et annet problem er språket både på navidelen og spillerdelen.. noen som har noen triks i ludo? har rett språk på naviprogrammene, men hadde vært greit om alt hadde vært lesbart..

Du kan velge det i setupen. Gå på hovedmenyen og trykk på de tannhjulene så er det et valg der du kan skru av og på mulighet for å se DVD når du kjører. Om du ikke har koblet til den kabelen til håndbrekkbryteren eller jordet den så vil det alltid stå at du ikke kan kjøre og se DVD samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ryggekamera kombinert koffertrom åpner i dag, må si byggkvaliteten er helt ypperlig og det ser ut som om det blir lettere å trekke ledningen gjennom muffen da det er kun en mini jack som må gjennom.

Slapp moms også da den var merket som gave :)

Dette kameraet passer også E60, E90, E93 og E63 litt avhengig av årsmodell og Idrive, jeg skal ikke bruke dette med Idrive siden jeg ikke har det på min.

s2o2ixmghnst2orcdmtx_thumb.jpg

Kameraet kan nemlig koples inn på Dynavinen da det er Rca tilkoplinger på det.

for de som lurer på hvilket kamera det er snakk om så er det dette:

http://modmynav.com/camera.html

Jeg betalte 1117,- totalt inkludert frakt (Express Shipping) da tok det 6 dager inkludert helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...