Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg som kjøpte denne spilleren og ryggekemaret for 2 uker siden. Mulighet for å snylte til seg et microSD kort med kart? :)

Du kjøpte den ikke av oss?

Jo, kjøpte den av dere. Har kvittering hvis det hjelper.

EDIT. Ser igjennom mailene mine og kjøpte denne 8 September.

Skrevet
Jeg som kjøpte denne spilleren og ryggekemaret for 2 uker siden. Mulighet for å snylte til seg et microSD kort med kart? :)

Du kjøpte den ikke av oss?

Jo, kjøpte den av dere. Har kvittering hvis det hjelper.

EDIT. Ser igjennom mailene mine og kjøpte denne 8 September.

Send meg en mail eller PM, det må ha skjedd en glipp, for det skal følge med microSD kort med til alle spillerene våre :)

Skrevet
Følger det med minnebrikke med kart på det sistnevnte tilbudet også?

Det følger med microSD kort med i alle tilbudene.

Ser jo at samtlige av de andre som selger Dynavinspillere tar gjerne 990kr for et minnekort med kart på. Vi selger med så lenge vi klarer det :)

Skrevet
Følger det med minnebrikke med kart på det sistnevnte tilbudet også?

Det følger med microSD kort med i alle tilbudene.

Ser jo at samtlige av de andre som selger Dynavinspillere tar gjerne 990kr for et minnekort med kart på. Vi selger med så lenge vi klarer det :)

Hvem selger med til 990,- da? en del overpriset for ett Kina kopi kort med Igo som er ett gratis program.

Skrevet

Kan noen forklare meg hvilken overgang/kalbel jeg må ha for å koble dynavinspilleren til E46 med orginal navi, med stor skjerm. Har hørt snakk om noe med canbus kabler, og at man må strekke en kabel bak til navi boks eller noe? Noen som har erfaringer med dette og eventuelt kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i denne kabelen? Sitter her med uniten uten å få den tilkoblet.

Takker for alle svar!:)

Skrevet
Kan noen forklare meg hvilken overgang/kalbel jeg må ha for å koble dynavinspilleren til E46 med orginal navi, med stor skjerm. Har hørt snakk om noe med canbus kabler, og at man må strekke en kabel bak til navi boks eller noe? Noen som har erfaringer med dette og eventuelt kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i denne kabelen? Sitter her med uniten uten å få den tilkoblet.

Takker for alle svar!:)

har lest du må ha en ekstra kabel som må trekkes helt bak når du har original navi. denne kabelen får du hos de som selger spilleren

• 1 month later...
Skrevet

Skulle det ikke være ett tilbud på denne spilleren til E46 ut oktober?

Har lurt på den helt til nå i siste liten, men finner ikke tilbudet igjen når jeg endelig har bestemt meg:(

• 2 weeks later...
Skrevet

Lurer på en ting, har det noe å si om man har Harman Kardon anlegget eller ikje? Ser noen spillere av denne typen ikje kan brukes om man har H/k høyttalerne? :s gjelder dette dynavin å? Isåfall, hva trenger man i tillegg?

Skrevet
Lurer på en ting, har det noe å si om man har Harman Kardon anlegget eller ikje? Ser noen spillere av denne typen ikje kan brukes om man har H/k høyttalerne? :s gjelder dette dynavin å? Isåfall, hva trenger man i tillegg?

Jeg har ikke hørt noe annet enn at det fungerer.

Da alle tilkoblingene er akkurat lik.

Er heller ikke noe problem å returnere spilleren, hvis det skulle vise seg at det ikke fungerer med HK høyttalere :)

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe annet enn at det fungerer.

Da alle tilkoblingene er akkurat lik.

Er heller ikke noe problem å returnere spilleren, hvis det skulle vise seg at det ikke fungerer med HK høyttalere :)

Okei, for har tittet på litt "billigere" alternativer, og der sa noen at den ikke funket om man hadde "big harman kardon speakers" :P

vet ikke hvilket jeg har, er i allefall 3 høyttalere pr. førerdør, 1 diskant eller no pr. bakdør og noe passe stort i hatthylla med original forsterker :)

Står vel i en post lengre bak i tråden her, men har ikke lest igjennom enda, men hva vil en slik spiller komme seg på?

har dere denne adapteren man trenger når man skal flytte på kontrollpanelet til klima anlegget, eller er ikke dette noe man MÅ ha? (HELT ny innen bmw skjønner du)

Skrevet

Den adapteren har vi ikke lengere på lager, men den er å få hos din lokale bmw forhandler til en ok pris...

Hvis du kan dra ut den delen som er under klimapanelet, så er det bare å flytte klimapanelet ned et hakk. Hvis det ikke går og du har den luka der, da må du kjøpe den andre ramma...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...