Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har en D99 android-spiller. Ser nå når det har blitt minusgrader at ute-temperaturen i OBC-bildet ikke virker. Eller den viser -41 så snart det er under 0 grader. Samtidig er det riktig temp i displayet under speedometret. Noen flere som har samme problem?

Har ikke sett etter, pleier ikke å bruke den så aktivt. Kan ta en titt på dette i morgen :)

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har en D99 android-spiller. Ser nå når det har blitt minusgrader at ute-temperaturen i OBC-bildet ikke virker. Eller den viser -41 så snart det er under 0 grader. Samtidig er det riktig temp i displayet under speedometret. Noen flere som har samme problem?

Jeg har også samme problemet som deg. Aner ikke hvorfor spilleren ikke liker minusgrader? :P

Skrevet

canbus-boksen min var klikk, så fikk tilsendt en ny en, men den har jeg såklart rota bort -_-

Kjipt å bruke volumknotten når jeg har mf-ratt :P

Men har bestilt meg ekstra simkort, så da blir det simkort i dynavinen! spent på hvordan det fungerer ;)

Skrevet
Du har vel fått med en usb-dongle? den kobles i gps-usbkontakten, og simkortet settes inni der ;)

Ja, har den, men er det plass på den for simkortet? Tror ikke det var det på min. Hvor kjøpte du spilleren din?

Skrevet

kjøpte den fra gs, det er et deksel du må skli av, så er det plass ;) husker ikke hvilken sim-størrelse det er, men tror det er vanlig størrelse, altså ikke microsim ;)

Skrevet
kjøpte den fra gs, det er et deksel du må skli av, så er det plass ;) husker ikke hvilken sim-størrelse det er, men tror det er vanlig størrelse, altså ikke microsim ;)

Kan du legge ut et bilde av usbpinnen din? :)

Skrevet

Noen som har peiling på hvorfor jeg får opp at applikasjonen instillinger ikke svarer når jeg prøver å skru på/ søke etter wifi???

Skrevet
Noen som har peiling på hvorfor jeg får opp at applikasjonen instillinger ikke svarer når jeg prøver å skru på/ søke etter wifi???

Fordi wifi-dongelen din ikke er kompatibel? Kjører du orginal Android?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...