dIFEO Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Har en D99 android-spiller. Ser nå når det har blitt minusgrader at ute-temperaturen i OBC-bildet ikke virker. Eller den viser -41 så snart det er under 0 grader. Samtidig er det riktig temp i displayet under speedometret. Noen flere som har samme problem? Har ikke sett etter, pleier ikke å bruke den så aktivt. Kan ta en titt på dette i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Er det verdt å gå for nye D99 med android kontra de gamle med WinCE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Har en D99 android-spiller. Ser nå når det har blitt minusgrader at ute-temperaturen i OBC-bildet ikke virker. Eller den viser -41 så snart det er under 0 grader. Samtidig er det riktig temp i displayet under speedometret. Noen flere som har samme problem? Jeg har også samme problemet som deg. Aner ikke hvorfor spilleren ikke liker minusgrader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 canbus-boksen min var klikk, så fikk tilsendt en ny en, men den har jeg såklart rota bort Kjipt å bruke volumknotten når jeg har mf-ratt Men har bestilt meg ekstra simkort, så da blir det simkort i dynavinen! spent på hvordan det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerne Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Hvor setter du det sim-kortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Du har vel fått med en usb-dongle? den kobles i gps-usbkontakten, og simkortet settes inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerne Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Du har vel fått med en usb-dongle? den kobles i gps-usbkontakten, og simkortet settes inni der Ja, har den, men er det plass på den for simkortet? Tror ikke det var det på min. Hvor kjøpte du spilleren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 kjøpte den fra gs, det er et deksel du må skli av, så er det plass husker ikke hvilken sim-størrelse det er, men tror det er vanlig størrelse, altså ikke microsim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 kjøpte den fra gs, det er et deksel du må skli av, så er det plass husker ikke hvilken sim-størrelse det er, men tror det er vanlig størrelse, altså ikke microsim Kan du legge ut et bilde av usbpinnen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Den ligger i bilen, men kan fikse det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Noen som har peiling på hvorfor jeg får opp at applikasjonen instillinger ikke svarer når jeg prøver å skru på/ søke etter wifi??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] Sånn ser ikke min ut hvert fall. Men er så og si sikker på at min ikke er kompatibel for simkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Har du d99? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Noen som har peiling på hvorfor jeg får opp at applikasjonen instillinger ikke svarer når jeg prøver å skru på/ søke etter wifi??? Fordi wifi-dongelen din ikke er kompatibel? Kjører du orginal Android? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå