Tzunami Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Godt! Har ikke hørt noe om det enda, men lest flere som er nysgjerrig på det også! Ser frem til resultat:) hvordan er lydinstillingene på spillern forresten? Få innstillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sks93 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 her ser dere det som er av lydinstillinger ganske enkelt egentlig. subwoofer instillingen tror jeg bare funker hvis man har koblet på en sub på sub utgangen bak på spilleren. er ingen forsjeller når man stiller på den som det er nå vertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Hmm.. Det var ikke stort:/ men lest det finnes programmer til android som kan justere lyd bedre, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Tzunami: det står MASSE om det på e46fanatics.com. Både om spotify/pandora og lydinnstillinger osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Er E39 levert med to forskjellige ISO kontakter?..Må man oppgi hvilken man har når man bestiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 ingen av de kontaktene er "iso" men ja de ble levert med enten rundt eller firkantet kontakt, tror firkantet var "preface" takk JoNan! får ta en tur innom der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Ok,takker! Blir Dynavin levert med begge typer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Jørn: ja, bare si ifra når du bestiller om hvordan kontakt du har;) Security systems: hør med Gunnar/moderator før du reklamerer for dine produkter. Du må inngå avtale før dette skjer hvis ikke vil innleggene dine bli slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krossmoen Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Har kabelsett liggende til E46 med navi hvis noen trenger Dynavin fungerer ganske bra, mye bedre lyd enn org stereo. Fungerer også bra med bluetooth og spotify på android Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sks93 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Er den noen som vet hva som kan ha skjedd med spilleren når den konstant spiller med lyden på full styrke? jeg koblet ut batteriet for å skru på forsterkeren og når jeg plugget i batteriet igjen og skulle starte bilen stod spilleren på max hele tiden uansett hvor mye jeg skrudde på volumet :s setter jeg volumet på 0 er det ingen lyd da, men på 1 er det full styrke. bare bråk.... er det noe å gjøre med dette selv eller må jeg rett og slett sende den inn på rep? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Prøv å ta ut sikringen, det skal gå ann å nullstille spillern på en eller annen måte:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Er alle E39 levert med denne jack pluggen for å bruke til rattbrytere/Multifunksjonsratt på Dynavin?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 http://szenco.en.alibaba.com/product/52 ... eries.html er ikke dette dynavin spillern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 http://szenco.en.alibaba.com/product/53 ... B139_.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 disse havner på ca 450 dollar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå