Gå til innhold

Dynavin spiller

Share

Anbefalte innlegg

den ble kontrollert i går, og den lyser, men kan prøve å koble den fra og sette den inn igjen, siden jeg skal trekke litt kabler samtidig i dag ;)

kom forresten på at jeg har hifi-anlegg, vil det si DSP? for der var det vel noe med at den ikke fungerer opp mot dynavin?

utstyrskode:

S676A HiFi speaker system

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ligger en org forsterker til sub'n bak, pluss en sub på høyre side(touring) men har/hadde ikke noe dsp-knapp på spillern nei ;)

Da har du ikke dsp :D

er det noen som kan si meg hvor jeg skal koble den lille svarte boksen til obc og multirattet? finner ingen kontakter som passer..

Denne skal kun kobles til ett lite stikk som kommer fra spilleren, usb inngangen benyttes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger en org forsterker til sub'n bak, pluss en sub på høyre side(touring) men har/hadde ikke noe dsp-knapp på spillern nei ;)

Ok ;) får fortsatt opp problemet med at den bytter "mode" med volumjusteringen på rattet, tidligere i dag byttet den fra telefon til radio ved at jeg holdt volum ned :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som kan si meg hvor jeg skal koble den lille svarte boksen til obc og multirattet? finner ingen kontakter som passer..

Denne skal kun kobles til ett lite stikk som kommer fra spilleren, usb inngangen benyttes ikke.

har koblet den til spilleren men ingenting skjer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny case: når jeg setter automatgiret i "P" hopper Dynavinen over til cv-spiller :S noe tips til hva som kan være galt? kan jeg ha feil type canbus-boks?

Det var rart - min hopper innom ryggesensorene fra D til P, men det er fordi jeg går forbi R, men har aldri opplevd at den skifter source.

Fortell litt mer om hvilke kilder du har i/koblet til. Evt hvilke innstillinger du har (Gå til Aux og trykk på "9" på fjernkontrollen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Noen som vet hvordan jeg får aktivert oppdateringen til dynavin d99 på spilleren?

Har lastet ned oppgraderingen på pc, lagt den inn på sd kort. Hva gjør jeg så? Forstår at dette må gjøres for at wifi skal funke? får opp "kan ikke søke etter nettverk" når jeg prøver å slå på wifi:( help anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan jeg får aktivert oppdateringen til dynavin d99 på spilleren?

Har lastet ned oppgraderingen på pc, lagt den inn på sd kort. Hva gjør jeg så? Forstår at dette må gjøres for at wifi skal funke? får opp "kan ikke søke etter nettverk" når jeg prøver å slå på wifi:( help anyone?

Android eller Win du har? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er android:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er android:)

Først og fremst det med wifi, du har usbpinne som du har dyttet i USB-GPS uttaket på spilleren din vel? :)

Hvis du har koblet ditt usbpinnen, men ikke finner nettverk så kan det være at om du har gjemt usbpinnen godt så vil den ikke få nok dekning til å kunne koble til i det hele tatt.

Mener å huske at oppdateringen gikk automatisk når man slår på spilleren med minnekortet inne. Se på den her :

- kanskje det kan hjelpe? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en D99 android-spiller. Ser nå når det har blitt minusgrader at ute-temperaturen i OBC-bildet ikke virker. Eller den viser -41 så snart det er under 0 grader. Samtidig er det riktig temp i displayet under speedometret. Noen flere som har samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...