Jay-O Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Går det ann å kjøpe en NON andriod versjon å selv oppdatere til android ? dårlig forklart men dere skjønner Egentlig ikke nei, da må du så fall gjøre litt av vert regner jeg med Men kort forklart er det ikke vert det. Helt annet kretskort og brikkesett. Tzunami: Har ikke merket noe av det problemet, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 takk for svarene gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hallais Fikk skjermen i dag å fikk den montert litt av et stress, men fikk det til.Men har noen par spørsmål.-Er litt usikker på hvor GPS skal kobles opp?-Noen andre som slitter med å få den helt inn? vet ikke helt hva som er gale. Men den går ikke helt inn.. Ser ut som åpningen er for trang.. -Cden går ikke helt inn..Cden gå inn et stykke, men stoppe når det er ca 1 cm før den er inne.. -Og radio vil ikke ta imot signal.Ellers er det en utrolig god spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 - Ang gps skal det kun være en plass den passer (oppe i v.hjørne mener eg). Selve antenna la eg over passasjer airbagen, den får fint signal der hos meg. - Min går helt inn så det skal være plass men viktig å stappe mest mulig kabler ned, pluss at øvre kant av dash butter i mot så den må vippes under. - Fra fabrikk er det 2 transport skruer som sitter på toppen av spilleren, disse skal skrues vekk. - Inne i menyen må du aktivere aktiv antenna eller noe slik. Dette er bare slik eg husker det og det er en stund siden eg holdt på med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 - Ang gps skal det kun være en plass den passer (oppe i v.hjørne mener eg). Selve antenna la eg over passasjer airbagen, den får fint signal der hos meg. - Min går helt inn så det skal være plass men viktig å stappe mest mulig kabler ned, pluss at øvre kant av dash butter i mot så den må vippes under. - Fra fabrikk er det 2 transport skruer som sitter på toppen av spilleren, disse skal skrues vekk. - Inne i menyen må du aktivere aktiv antenna eller noe slik. Dette er bare slik eg husker det og det er en stund siden eg holdt på med det Takker så mye for svarene! Da er alt fikse. Super fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Jeg måtte flytte gps inntaket litt inn i spilleren for å få plass. (Løsnet bare mutteren) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Kan ikke dem som har dynavin legge ut bilde hvordan den ser ut montert i bilen... e46 og e39 . = http://bimmers.no/topic/744897-lakkerte-int-lister-og-dynavin-montert-e39-m-nye-bilder/ Her min dynavin montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristen Lund Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Er android spilleren vert de ekstra pengene forhold til Non andriod ? billig link for kjøp av spilleren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Noen andre som sliter med å få inn radio signalene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Er android spilleren vert de ekstra pengene forhold til Non andriod ? billig link for kjøp av spilleren ? Ikke vert det... navigasjonen jeg har kjøpt blir noe feil med hele tiden. Grunnet det har jeg ikke rørt android på spilleren siden jeg kjøote den (så si) Prøvde spotify. Men det er så tregt og det samme som navigasjonen skjer. Det er rett og slett søppel. Kjøp heller WinCE (min erfaring) Kjøpte min fra Ebay Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Jeg kjøpte D99+ versjonen, som visstnok skal være mye bedre på android siden, samt streaming via blutooth. Har ikke montert ennå, men skal komme med oppdatering da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Fikk montert min for en stund tilbake å er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Jeg kjøpte D99+ versjonen, som visstnok skal være mye bedre på android siden, samt streaming via blutooth. Har ikke montert ennå, men skal komme med oppdatering da. Den jeg og har :/ men den største plagen jeg har er skjermen! det gjelder da iokke bra på android, kanskje det er noe feil med min fra fabrikk :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xrabbit Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Har kjøpt dynavin spiller fra Bilradiospes, og har koblet opp alt men, får ikke spilleren til å skru seg på. Etter å ha søkt litt og funnet install guider inneholder disse canbus boks, skal det egentlig være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Har kjøpt dynavin spiller fra Bilradiospes, og har koblet opp alt men, får ikke spilleren til å skru seg på. Etter å ha søkt litt og funnet install guider inneholder disse canbus boks, skal det egentlig være med? Det fulgte vertfall med min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå