jarle.t Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 fikk denne mailen av dynavin i kina som kansje forklarer litt.... De er tomme for spillere å svarer ikke på når de har nye. jeg kjøpte en fra ebay i england Hello, Here is our Norwegian dealer's info. "Jan-Thomas Greenline www.gln.no +47 47249678" But currently, we do not have products to sell to our distributors. So, I think he also run out of this product. Best regards Shirley Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinho Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 miden er det panelet som du bruker til å styre cd/radio og visst du har kjørekomputer, det sitter rett under kassett/cd spilleren.dette panelet må du fjerne for at du skal få plass til spilleren, valget er å flytte heile MIDen inni hanskerommet eller forlenge buskabelen som går inn på MIDen til ein anna plass, som i armlenet t.d. Hvor kan man gjemme denne hvis man har original 16:9 skjerm? Den tar jo ganske stor plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Dersom Dynavin starter å bruke Android på spilleren sin, burde det kanskje være mulig å legge inn dette selv senere om man kjøper dagens versjon?Hadde jo vært praktisk. Har lyst på både denne spilleren og nye høyttalere osv, men akk lommeboka har bare møll Hei. Jeg venter nå på min Dynavin med Android fra Jeff på e46fanatics. Etter hva jeg har lest meg frem til kommer det ikke til å bli mulighet for å bytte til Android på windows ce versjoner av spilleren, da denne nye android spilleren han ny harware som erstatter windows hardwaren som sitter i spilleren nå. Dette er det ikke noe Dynavin får gjort noe med så lenge Android ikke støtter harwaren som sitter i windows versjonene. Gleder meg som en unge til og få denne nå. Blir spennende og se hva jeg får hentet ut av enheten. Hilsen Are Kim Når du får denne, hadde det vært kult om du kunne laget noen filmer og diverse som viser spilleren i drift med ipod/iphone styring og andre ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskydenstore Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Jeg venter nå på min Dynavin med Android fra Jeff på e46fanatics. Etter hva jeg har lest meg frem til kommer det ikke til å bli mulighet for å bytte til Android på windows ce versjoner av spilleren, da denne nye android spilleren han ny harware som erstatter windows hardwaren som sitter i spilleren nå. Dette er det ikke noe Dynavin får gjort noe med så lenge Android ikke støtter harwaren som sitter i windows versjonene. Gleder meg som en unge til og få denne nå. Blir spennende og se hva jeg får hentet ut av enheten. Hilsen Are Kim Når du får denne, hadde det vært kult om du kunne laget noen filmer og diverse som viser spilleren i drift med ipod/iphone styring og andre ting... Ja jeg skal prøve på det. Veit jeg må oppdatere den. Skal fikse noen bugs med App store. Men det er vist fikset nå. Ipod/iphone styringen er den samme som er i V5 med WinCE. Er bare Wince delen som er ny. Der ligger det Android 2.2. Jeff venter på flere nå tror jeg. Er kansje mulig og sette seg på liste der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 kan noen forklare meg hvor jeg finner kart til tomtom på dynavin som jeg faktisk får laste ned?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 kan noen forklare meg hvor jeg finner kart til tomtom på dynavin som jeg faktisk får laste ned?? x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 eg har Igo 8 som skal følge med minnebrikken liggande Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Se her: viewtopic.php?f=10&t=184107&hilit=Dynavin+kart+tomtom Anbefaler å betale for premium Rapidshare. Da går nedlastingen mye greiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 ok jeg fikk ikke med noe minnebrikke. kjøpte fra en på forumet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 jeg skulle kjøpe fra dere, men dere har ingen så jeg ble nødt for å bestille fra ebay for ikke vente så lenge.... ligger iGO på minnebrikken, men vil ha tomtom:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 nei stoppie_master jeg skulle kjøpe fra dere jeg også men da dere ikke hadde og jeg fikk det til en gunstig pris av en annen her på forumet slo jeg til men har kjøpt micro sd kort nå men får ikke lastet inn noe kart. selger vel ikke løse msd kort som bare er og sette rett i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 nei stoppie_master jeg skulle kjøpe fra dere jeg også men da dere ikke hadde og jeg fikk det til en gunstig pris av en annen her på forumet slo jeg til men har kjøpt micro sd kort nå men får ikke lastet inn noe kart. selger vel ikke løse msd kort som bare er og sette rett i? sender du meg et micro sd kort kan jeg evt legge inn den iGO softwaren som følger med om ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 ja det hadde vært kjempe snilt. hvor mange gb trengs. pm meg navn og adresse så sender jeg det med engang. på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerne Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Hvordan vil Dynavin fungere mot orginal telefon på E46? Og er det mulig å bruke orginal mic mot spilleren? Og er det mulig å bruke orginal antenne mot en tv-tuner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 er det slutt på dynavin til e39 nå? eller er det bare jeg som ikke finner det på verken finn eller gln? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå