Gå til innhold

Dynavin spiller

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt trøbbel med navigasjonen på spilleren min...

Når jeg får opp kartet som viser min posisjon så er jeg i Paris??????

Litt rart fordi antennen er bra plassert og har super signal på satelittene....

Er det noe som må gjøres før det funker? når er dette første gang jeg prøver navigasjonen

Det er den Igo softwaren som fulgte med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som har problemer med Bluetooth talekvalitet? Jeg hører perfekt den jeg ringer, men den jeg ringer hører en konstant skurre-lyd. Har forsøkt både intern mic og medfølgende ekstern mic. Har også prøvd en annen jack-mic uten hell. Kan det være en jord feil eller lignende?

Alt annet ved Dynavin funker helt topp for meg, bortsett fra dette...

Lyden på min er bra i bilen min, men den jeg prater med hører ofte litt støy, men hører fint hva jeg sier. Lydkvaliteten er ikke like bra som den originale BMW telefonen though..

Har noen andre noen erfaringer rundt dette? Jeg opplever ofte at den jeg prater ikke hører noe av det jeg sier, eller blir fly forbanna pga. støy =) Det er i grunn det eneste jeg har å sette fingeren på ved denne enheten dersom softwareupdates fikser RDS lagring og bluetoothstreaming i navi(og resume etter endt telefonsamtale).

Jeg bestiller meg uten tvil ny Dynavin til neste bil!

Dessuten er det kjempeservice og bra oppfølging fra Greenline v/Jan Thomas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk ut prisene hos http://jandtdistributing.com/dynavinsolutions/ og send han en mail om at du ønsker å kjøpe og at du bor i Norge. Siden er ikke satt opp for handel utenfor USA men han sender til Norge også. Veldig bra service derfra og kan trygt anbefales. HVis du har problemer eller spørsmål så svarer han raskt på epost eller du kan stikke innom E46fanatics forumet der han har ett par tråder gående med dynavin-stuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOen som veit om det er Dynavin spillere å få tak i nå?

Finner på ebay.de men syns bortimot 7k er vel dyrt..

Spilleren med Navi som sitter i bilen min døde lyden totalt i her for 1,5 uke sia...

Hei! hvis du bestiller fra usa, så si gjerne ifra hvor mye det koster! skal bestille meg en dynavin med tiden, så hvis det er god pris fra usa er det godt mulig det blir derifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Noen andre som har problemer med resume på musikken når man spiller fra USB-penn?

Har gjerne USB penna stående i bilen og når jeg starter bilen og spillern slå seg på så får jeg opp ei feilmld på skjermen: invalid key, no support file .Løser dette med å dra ut penna og sette den på plass igjen. Nå får jeg ofte problemer med resume når spilleren har sett igjennom alle mp3'ene. Er det noen måte å løse dette på slik at jeg slipper å dra ut USB-pennen hver gang jeg skal slå av spillern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det e bare usb-pennen jeg sliter med, radioen funker som den skal gjøre. Var nettopp ute i bilen og sjekket med ei DVD jeg hadde brent litt musikk på, fikk invalid key feil men den startet opp der jeg var når jeg slo av tenninga på bilen. Så det gjelder bare USB-pennen, må vel leve med at spillern leter etter oppdatering og så blir stående fast når den ikke finner noe på USB-pennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det e bare usb-pennen jeg sliter med, radioen funker som den skal gjøre. Var nettopp ute i bilen og sjekket med ei DVD jeg hadde brent litt musikk på, fikk invalid key feil men den startet opp der jeg var når jeg slo av tenninga på bilen. Så det gjelder bare USB-pennen, må vel leve med at spillern leter etter oppdatering og så blir stående fast når den ikke finner noe på USB-pennen.

du får prøve å formatere minnepenn (fat32) og legge inn musikk på nytt, test dette. vis det ikke funker prøv med en annen og gjør det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
hallo æ lurte på om dåkker har ei meining om den her spillern? har tenkt å bestille mæ en sånnen:)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24949626

e det samme greia som den dynavin spillern eller?

Det er en såkalt Hualingan spiller.

Jeg hadde først en slik, men returnerte den igjen. Jeg synes den var alt for "Kina" og jalla.. Pipelyd for hvert trykk som ikke kan skrues av.. "playstation" utseende på menyer.. Bluetooth streaming var hakkete og dårlig lyd. På Telefonen var det veldig vanskelig for den jeg snakket med å høre meg.. Touchskjermen var det dårlig respons på. Måtte trykke flere ganger før det skjedde noe. Bakgrunnsbelysningen er ikke oransje slik som BMW har. Du kan velge mellom blå, lilla og Rød tror jeg det var der rød er nærmest BMW. Også virka den i 1 dag før lyden ble borte for godt..

Jeg kjøpte en Dynavin spiller fra www.gln.no (eller stoppie_master her på forumet) og den er mye bedre! Virker mye mer forseggjort!

Men den er ikke perfekt den heller altså. iPod funksjonen fungerer dårlig. Knotete menyer på den og det er ingen resume! Får du en telefonsamtale mens du hører på musikk fra Ipod funksjonen så må du trykke deg gjennom menyer og slik på nytt for å få musikk!! Utrolig dårlig!

Men jeg bruker spotify på min iphone tilkoblet gjennom ipod pluggen og det fungerer fint for da styrer jeg musikken på telefonen og ikke på spilleren :)

Ellers er dynavin spilleren flott ;-)

Se linken i signaturen om min bil for bilder og video av dynavin i bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...