Mariuse34 Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 God dag folkens! Skal kjøre til Alpene neste torsdag. Tenkte å se om jeg kanskje fikk byttet venstre støtdemper bak, siden bilen er litt myk på den siden i dumper. Vurderte å høre med Albert Bauer om jobben. Noen som har noen meninger/erfaringer med dem, eventuelt en slik type jobb. Synes prisen i Norge var ganske stram. er det noe å spare i delepris og arbeid hos Bauer? marius
bmwnissen99 Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 hvorfor ikke gjøre dette selv? er da gjort på noen timer bare.
Otis Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Støtdemper bak er veldig enkelt. Trenger vel ikke mer enn 1 time, på begge sider.
Mariuse34 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Delen koster 4375 fra Koed siden det er en sportsdemper under luftbelg. Så vurderte å sjekke hva det kostet i tyskland eventuelt for delen og arbeidet istedenfor.
bjalle Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Skal du kjøre gjennom danmark så er det flere Schmiedmann verksteder som er billige,lav timepris i forhold til norge ihvertfall,er ikke så raskt å enkelt som mange her sier hvis man ikke har gjort det før på e39,hattehylla må demonteres innerskjermer må av osv.
Otis Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Skal du kjøre gjennom danmark så er det flere Schmiedmann verksteder som er billige,lav timepris i forhold til norge ihvertfall,er ikke så raskt å enkelt som mange her sier hvis man ikke har gjort det før på e39,hattehylla må demonteres innerskjermer må av osv. Ikke på touring Men ellers er det riktig.
Hauso Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Dette klarer man som sagt selv ja. Litt pes med å komme til kanskje, men ellers burde det gå bra:)
Mariuse34 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Ikke så veldig interessert i å gjøre dette selv, siden jeg er avhengig av at bilen fungerer 100% før jeg stikker på autobahn og jeg ikke har tid til noen førstegangsforsøk komplikasjoner.
Hauso Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Du bytter alt enkelt som sagt selv, og bestiller en 4-hjulskontroll, for å være sikker på at alt er i orden:)
Mariuse34 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Byttet begge støtdempere i Østerrike. 4400 for jobben, inkl dempere og arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå