Mexos Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Det varierer veldig ut i fra hvor lenge snøen ligger. Jeg hadde et håp om å få tatt ut min iløpet av mars, men regner med det blir i midten av april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Det varierer veldig ut i fra hvor lenge snøen ligger. Jeg hadde et håp om å få tatt ut min iløpet av mars, men regner med det blir i midten av april. Har ikke vert snø her på lenge i stavanger! Ganske mye fint vær i det siste, med sol og tørt på veien! Derfor jeg lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Kan jeg starte den og la den bli varm på tomgang, eller burde jeg kjøre den varm første gang etter så lang tid? har jo ikke skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Du må no nesten velge selv når du ønsker å ta den ut Vær og forhold er jo ikke likt i dette landet. Jeg ville spandert på den en god kjøretur etter lagringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 hva er vitsen med en bil når du ikke kan/vil bruke den året rundt? bil er for å kjøre ikke parkere i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 hva er vitsen med en bil når du ikke kan/vil bruke den året rundt? bil er for å kjøre ikke parkere i garasjen Jeg passer på bilen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Flott bil du har der, godt du tar vare på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 hva er vitsen med en bil når du ikke kan/vil bruke den året rundt? bil er for å kjøre ikke parkere i garasjen Jeg brukte bilen min i fjor vinter og valgte å sette den inn i år pga. Jeg syns det er null kjøreglede med en bil som min i vintersesongen. Så slipper den slitasjen som norsk vinter påfører, samt at det er mye morsommere å ta den ut til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Når du har cab kan jeg se greia med vinterlagring. Men det er ikke så ille med vinterkjøring om du vasker den regemelessig og ikke lar saltet bygge seg opp. Vinterkjørt alle mine biler og aldri vært noe problem. Rusta som jeg har hatt på min har vært der fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå