Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvor mye koster det til bilen min 520 i 24v 91

Highsport, justerbar i høyde, 7890-20%=6312,-

Königsport, justerbar i høyde og hardhet, 9750-20%=7800,-

+ frakt

Evt. depositum for fjærbein kommer i tilleg på E30 og E34 avhengig av hvilken løsning vi blir enige om ang. retur av dine fjærbein.

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg fikk ikke noen til å måle den skal jeg ta selv hvordan skal jeg måle ?når du får coiloverne fra fk sender jeg fjærbeina også sender du meg dem,hvis det er greit for deg også .Jeg skal spørre rundt om hvordan man måler den tingen .

Skrevet
jeg fikk ikke noen til å måle den skal jeg ta selv hvordan skal jeg måle ?når du får coiloverne fra fk sender jeg fjærbeina også sender du meg dem,hvis det er greit for deg også .Jeg skal spørre rundt om hvordan man måler den tingen .

e34_hjullager.png

Mener du skal måle den taggete ringen på baksiden av del 1 på bildet.

Forslaget ditt med retur av fjærbein er helt i orden for meg.

Skrevet

Hvis det er flere som vil benytte seg av dette tilbudet må de gi beskjed i løpet av dagen.

Bestillingen går Mandag 7/3.

Skrevet

Jeg vil bestille ,måler abs ringen nå ,men når skal jeg overføre pengene mandag?for jeg har cash og må til banken imorgen for å overføre pengene til deg.

Skrevet
Jeg vil bestille ,måler abs ringen nå ,men når skal jeg overføre pengene mandag?for jeg har cash og må til banken imorgen for å overføre pengene til deg.

Sendte deg PM

Skrevet
Jeg er intressert i til e34m5 til sommer visst det blir flere tilbud :)

Mulig det blir flere tilbud mot sommeren ja.

Skal dog ikke love ut noe.

• 4 weeks later...
Skrevet

skaffer du løsdeler til coilovers`n på min e34? jeg styra som fan for å justere den bak. gjengene er små-rustet og pakket med dritt. så lurer egentlig på pris på to nye dempere bak med justeringsringer. jeg vil slippe den ned litt bak ser du :D

Skrevet
skaffer du løsdeler til coilovers`n på min e34? jeg styra som fan for å justere den bak. gjengene er små-rustet og pakket med dritt. så lurer egentlig på pris på to nye dempere bak med justeringsringer. jeg vil slippe den ned litt bak ser du :D

Skaffer løse deler også ja.

Skal sjekke ut litt i kveld ang. priser på dette og sender deg en PM.

• 2 weeks later...
Skrevet
Jeg er intressert i til e34m5 til sommer visst det blir flere tilbud :)

Mulig det blir flere tilbud mot sommeren ja.

Skal dog ikke love ut noe.

Henger meg også på et Coilover kit om du selger flere rabattert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...