Remi Berg Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 hvor mye koster det til bilen min 520 i 24v 91 Highsport, justerbar i høyde, 7890-20%=6312,- Königsport, justerbar i høyde og hardhet, 9750-20%=7800,- + frakt Evt. depositum for fjærbein kommer i tilleg på E30 og E34 avhengig av hvilken løsning vi blir enige om ang. retur av dine fjærbein.
Cihad1985 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 jeg fikk ikke noen til å måle den skal jeg ta selv hvordan skal jeg måle ?når du får coiloverne fra fk sender jeg fjærbeina også sender du meg dem,hvis det er greit for deg også .Jeg skal spørre rundt om hvordan man måler den tingen .
Remi Berg Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 jeg fikk ikke noen til å måle den skal jeg ta selv hvordan skal jeg måle ?når du får coiloverne fra fk sender jeg fjærbeina også sender du meg dem,hvis det er greit for deg også .Jeg skal spørre rundt om hvordan man måler den tingen . Mener du skal måle den taggete ringen på baksiden av del 1 på bildet. Forslaget ditt med retur av fjærbein er helt i orden for meg.
Remi Berg Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Hvis det er flere som vil benytte seg av dette tilbudet må de gi beskjed i løpet av dagen. Bestillingen går Mandag 7/3.
Cihad1985 Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Jeg vil bestille ,måler abs ringen nå ,men når skal jeg overføre pengene mandag?for jeg har cash og må til banken imorgen for å overføre pengene til deg.
Remi Berg Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Jeg vil bestille ,måler abs ringen nå ,men når skal jeg overføre pengene mandag?for jeg har cash og må til banken imorgen for å overføre pengene til deg. Sendte deg PM
Remi Berg Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Da skulle penger vær på kontoen din..... Dem har kommet fram.
Hopen Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Jeg er intressert i til e34m5 til sommer visst det blir flere tilbud
Remi Berg Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Jeg er intressert i til e34m5 til sommer visst det blir flere tilbud Mulig det blir flere tilbud mot sommeren ja. Skal dog ikke love ut noe.
Robin L Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 skaffer du løsdeler til coilovers`n på min e34? jeg styra som fan for å justere den bak. gjengene er små-rustet og pakket med dritt. så lurer egentlig på pris på to nye dempere bak med justeringsringer. jeg vil slippe den ned litt bak ser du
Remi Berg Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 skaffer du løsdeler til coilovers`n på min e34? jeg styra som fan for å justere den bak. gjengene er små-rustet og pakket med dritt. så lurer egentlig på pris på to nye dempere bak med justeringsringer. jeg vil slippe den ned litt bak ser du Skaffer løse deler også ja. Skal sjekke ut litt i kveld ang. priser på dette og sender deg en PM.
Pirelli Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Har sendt deg PM, nå har du vell fått senkesettet? Venta 5 veker imårga... :S
bbmw Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Jeg er intressert i til e34m5 til sommer visst det blir flere tilbud Mulig det blir flere tilbud mot sommeren ja. Skal dog ikke love ut noe. Henger meg også på et Coilover kit om du selger flere rabattert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå