Myrvangen Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Kjøpte Første bil 4.Februar - '00 E46 Coupè 2,5i. - Gått 208.000km. - HK anlegg. - Sønnruf. - Delskinn interiør. - Klimaanlegg. - Oppvarmede seter med memory funksjon. - Sportseter. - Multifunksjonsratt. - Sport Suspension. - Og diverse mer. Ingen rust på bilen Har ingen større planer om å gjøre noe drastisk med bilen, Muligens vurdering å bytte baklyktene en god stund frem i tid. også kanskje Xenonlykter. Hvis noen har tips så spytt ut men har ikke planer om å bruke masse penger på unødvendig utstyr og gadgets med det første Stor fornøyd med bilen og har planer om å beholde den lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 den var fin ser ut som den blir pussa og gnikka på hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Absolutt ingen dårlig førstebil ! Flott e46! Godt og se at det fortsatt finnes noen med oransje blinklys og i ellers original utssende! Det er fint spør du meg Classic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 jeg syntes helt klart at de oransje blinkerne burde bli der dem er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Flott førstebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 De oransje blinkersa forblir folkens! Liker'e.. syns alle har hvite for tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Ikke alle har vite... Jeg har sorte ^^ Pen bil... Si fra om du trenger xenon kit til tåkelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Ikke alle har vite... Jeg har sorte ^^Pen bil... Si fra om du trenger xenon kit til tåkelysa Er vel ikke tåkelysa jeg setter xenonkit på med det første tror jeg men, vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Noen som har no eksoshale til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Denna så jo pen ut. Bra du kjører riktig merke, og ikke volvo som resten av kullet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Nei her er det BMW for alle penga, akkuratt sånn det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin-Eriksen Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Sweet! Gleder meg til vi skal ut å leke med den, Bro! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Me 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Nye bilder <3 Eksoshaler bestilt fra BMW Kongsvinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Fjern de oransje bliklysa ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå