Bmweee Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Drit i forbruk aleck!..så lenge det ser fett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 forbruket er da ikke så ille men klart litt fornuftigere med diesel. men mine målinger er med pen kjøring. renner godt igjennom når man gir på, og kjørerforbi å sånn ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Drit i forbruk aleck!..så lenge det ser fett ut RunkeMateriale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 ja..der døde det bildet.. hehehe..ufattelig fett stuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 ja..der døde det bildet..hehehe..ufattelig fett stuk! Sant så sant! Hadde bilen min vært svart hadde jeg gått for et slikt stuk! LETT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Da ligger denne tilsalgs igjen, nå i Porsgrunn, og jeg vurderer veldig sterkt å dra å kikke på den.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33622165 Problemet er at det nå ikke er opplyst om den lange km. standen, eller at den kun er '94 modell. Så er litt usikker på om det kan være mer han skjuler.. Ellers ser jo bilen vanvittig grom, og det er manuell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 vært til salgs ett par ganger den der nå... kanskje en grunn?! mener å huske at det er flere som har hatt den, bla to firmaer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 I tillegg har den gått opp 30000 i pris fra første annonnsen.. Vurderer om jeg skal dra å kikke på den, og gå gjennom den ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Stussa på prisen jeg også. Lurer på om den har blitt godkjent, kan jo være derfor. Men trenger et nytt sett med felger 17" blir altfor smått på den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Michael, bestemorra mi ( på 90, hehe) bor i porsgrunn - er ofte innom henne. Kan sikkert titte på den for deg neste gang jeg er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Bor i Skien selv, helt på grensen til Porsgrunn, så er ikke så lange svippen for å kikke på den selv Og de OZ Ceres felgene er bare vinterdekk, hvis jeg ikke tar helt feil er det 20" M5 replica felger til sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Var å kikka på bilen idag, og den så bra ut den. Var veldig fin i lakken, med noen småskader (som ikke er å unngå etter 2 - 3 år). Den hadde ikke blitt godkjent siden sist, men var EU ok til 2014.. Ble ikke kjøp for min del, da jeg ikke helt falt for den når jeg prøvde den. Men den gikk veldig bra, og forholdsvis fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 jaja, sånn som skjer det. man bør aldri kjøpe om ikke magafølelsen blir helt rett med engang..! hvordan var lyden i den - hvilket ekosanlegg sto det på, vet du det? jeg trenger ett nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Lyden var veldig fin! Var et anlegg som var bygd på Svendsen eksos for en stund tilbake, ganske snerrete og grom ved høyere turtall, men du hørte absolutt ingenting inni bilen når du kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå