gnilb Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Jeg har noen ringer til speedometert liggende her. Noen som har tips til hvordan jeg burde feste dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Ups Kan du si ja Men du gav meg nye kanaler, handbrekkwire, rustfri dør og hjullagere så jeg er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Er det ikke derfor man har brødre Liker forøvrig planene dine for bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Jo, det er vel det Takk Det er ikke så mye som skjer her da jeg må spare litt til russetia Det kommer nye forsterkere i næremeste framtid samt nye strømkabler og signalkabler til de tre forsterkerne Jeg er på utkikk etter tåkelys, type firkanta og orginale Skrik ut om noen har til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Bilen har fått ny olje og virker veldig fornøyd Må fa tak i et oljefilter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Tåkelys har kommet i hus Meen kontaktene passet ikke overens -.- Noen forslag til hva jeg kan gjør? Lodde på nye kontakter? Ellers så har jeg fått på sommerfelgene. Gasolin har brukt veldig lang tid med å erstatte felg polishen så felgene har ikke fått blank kant enda Skal fortsette med autosol og se hva som skjer Fremover så er det russebilen som får oppmerksomheten for å bli ferdig Bilen blir nok stående en del i mai Kommer med bilder av sommerfelger og litt diverse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Nå som russetida er over er det vel på tide å slenge ut noen bilder av bilen og anlegget? :- D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Må bare finne kameraet Anlegget er desverre i russebilen så det er ikke sikkert at det kommer inn i min bil i det hele tatt.. Mulig det kommer nytt hvis det blir solgt med russebilen Ellers så har jeg begynt å polere felgene med maskin Gasolin sendte nytt poleringssett Når jeg finner kameraet så kommer det update fra det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Har hatt bilen på Eu kontroll bare for å skjekka at alt var i orden og det viste seg at håndbrekket må strammes/byttes selv om det var nytt i oktober Her er noen blider av dagens oppdrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Deler bestilt fra koed Bilde fra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Polerer felger for full maskin nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Delene fra koed kom for noen dager siden. Bytta oljefilter, luftfilter, tåkelysbryter og eksos Oljefilteret var svart og fra biltema Bilder av eksosen Den gamle Ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Hvordan ble lyden uten bakpotte? Kan du legge ut en film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Lyden ble veldig bra! Høres mye bedre men ikke bråkete og har en mye finere og markant snerr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Skal se hva jeg kan få til angående film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå