Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen ringer til speedometert liggende her. Noen som har tips til hvordan jeg burde feste dem? :)

Skrevet
Ups :whistle::P

Kan du si ja :lol:

Men du gav meg nye kanaler, handbrekkwire, rustfri dør og hjullagere så jeg er fornøyd :twisted:

• 3 weeks later...
Skrevet

Jo, det er vel det 8)

Takk :D Det er ikke så mye som skjer her da jeg må spare litt til russetia :P

Det kommer nye forsterkere i næremeste framtid samt nye strømkabler og signalkabler til de tre forsterkerne :) Jeg er på utkikk etter tåkelys, type firkanta og orginale ;) Skrik ut om noen har til meg! :)

Skrevet

Bilen har fått ny olje og virker veldig fornøyd :D

Må fa tak i et oljefilter også :---)

• 3 weeks later...
Skrevet

Tåkelys har kommet i hus :D Meen kontaktene passet ikke overens -.- Noen forslag til hva jeg kan gjør? Lodde på nye kontakter?

Ellers så har jeg fått på sommerfelgene. Gasolin har brukt veldig lang tid med å erstatte felg polishen så felgene har ikke fått blank kant enda :evil:

Skal fortsette med autosol og se hva som skjer :P

Fremover så er det russebilen som får oppmerksomheten for å bli ferdig ;) Bilen blir nok stående en del i mai :P

Kommer med bilder av sommerfelger og litt diverse :D

• 4 weeks later...
Skrevet

Må bare finne kameraet :P

Anlegget er desverre i russebilen så det er ikke sikkert at det kommer inn i min bil i det hele tatt.. Mulig det kommer nytt hvis det blir solgt med russebilen ;)

Ellers så har jeg begynt å polere felgene med maskin :) Gasolin sendte nytt poleringssett :D Når jeg finner kameraet så kommer det update fra det også :)

Skrevet

Har hatt bilen på Eu kontroll bare for å skjekka at alt var i orden og det viste seg at håndbrekket må strammes/byttes selv om det var nytt i oktober #-o

Her er noen blider av dagens oppdrag :)

lhtlpk63a6ppwbnbr7e1.jpg

5vyx456i5yzmo9lrfrhv.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Delene fra koed kom for noen dager siden. Bytta oljefilter, luftfilter, tåkelysbryter og eksos :D

Oljefilteret var svart og fra biltema :evil:

Bilder av eksosen

dm0sonqj3q1i3hrbf3on.jpg

t647rd5ikfuqbvzljk54.jpg

Den gamle

32lb36luc3h9g0fvytwr.jpg

Ferdig montert

m7rpv913uuac60ekxx8h.jpg

mvck4nja77hh8qvtyvy5.jpg

Skrevet

Lyden ble veldig bra! Høres mye bedre men ikke bråkete og har en mye finere og markant snerr :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...