gnilb Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Stemmer det vettu Er en e30 ved siden av min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 På'n igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Er ferdig å lakkere og har endelig mottatt felgen slik at jeg har nye dekk med strekk bak Bilder kommer i morgen når det er litt bedre lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Stikker i forsvaret i morgen. Kommer nok ikke så mye til bilen fremover da jeg skal prøve å spare litt til neste sesong. Mulig det blir noen forstillingsdeler men utover det så blir det sikkert bare skift av dekk, bensin og olje og filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Kjørte dere til sørlandet i hver deres bil? Hva skulle politiet med skiltet?? De kjører da vel ikkje E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Ja, hver vår bil til Oslo og hjem Kjørte kolonne Nei, dem gjør ikke det men de likte vel ikke at jeg utga meg for å være svensk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Så bra ut dette! lakka du selv også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Så bra ut dette! lakka du selv også? Ja, det er lakkert i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Pen bil ! Hvor skal du tjenestegjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Du må få deg nye skilt og BMWCCN / bimmers skiltplater Gir et stort løft - spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Pen bil ! Hvor skal du tjenestegjøre ? Skjold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Så bilen din utfor svingen i Heggelia i rundt 22 tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Er fordi jeg låner den Du skulle stoppa Skjedde ingenting der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Satt bare på når vi for forbi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå