Markus E30 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Åja Kunne ikke huske å ha sett bilen din ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Var nok der med E39en til en kompis Legger ved ett bilde, bare si ifra vis jeg skal fjerne det. Den sølvblåaktige (aner egentli ikke hvordan farge det er ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Aaa Kaanskje jeg så den i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Så deg kjøre i dag, så flott ut den bilen din men fortjener vel kanskje en vask? jeg var en av de som sto utfor Heggelia med nummer på brystet og treningstøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Den trenger absolutt det! og nye parklyspærer Åja. Så at det stod en gjeng med folk der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Jaja, siden martin er i forsvaret å får bare lommepenger Så må jeg kjøpe deler til han Disse kom i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Et steg i riktig retning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Kjøpt nye eller brukt ? Blir bra detta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Kjøpte de brukt men ser ikke veldi brukt ut ingen riper i glass eller no sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Et steg i riktig retning! Jepp Han har nok noen planer selv for bilen kjenner jeg han rett men det får han fortelle selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Fy faen Tusen takk! gleder meg til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Det bør du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Har i det siste blitt bitt av stereo basillen og da må jeg jo begynne å bygge tross militær lønna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Gir bort noe av det jeg har nå i julegave og resten får brodern i bilen Har bestillt denne i første omgang: Power Output 1700W x 1 @ 4 Ohms 2500W x 1 @ 2 Ohms 3200W x 1 @ 1 Ohm General Features Die-Cast Aluminum Chassis Jet Black Texture Coat Finish Gloss Black Plexiglas Top Front Edge Pre-Amp and Connections Top Mounted Protection Indicator Chassis Integrated Mounting Feet All MOSFET Transistor Amplifier Regulated PWM Power Supply Three-Way Protection Circuitry (short, thermal and overload) Hi/Low/Subsonic Crossovers Pre-Amp Outputs 200mV-6V Low Level Inputs Direct Input 4 ga. Power and 8 ga. Speaker Terminals General Specifications 1 Ohm Stable Class D Variable 12dB 40-200Hz LPF Variable 12dB 20-50Hz Subsonic Filter Variable 0-18dB 45Hz Bass Boost Frequency Response: 15-150Hz Signal-to-Noise Ratio: 100dB Total Harmonic Distortion: .5% 180o Phase Switch Dash Mount Remote Gain Control Bridged Synchronization Strap amps together for double power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Hva tror folket om å sette inn høytalere i dørene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå