gnilb Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Har omsider somlet meg til å ta en lydfil av den "potta" jeg satt på i høst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Noen må jo ta vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Har og kjøpt meg en calypsorød E34 nå Men bare 2 litern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Fett specs på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Kommer med en tråd om den senere Men er en 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Hva tror folket om å sette inn høytalere i dørene bak? det løfter lydbildet i bilen endel å ha høytalere i bakdørene, sitter høytalere der på min e34, låter bra... men om det er mye kutting/skjæring for å få de dit vet jeg ikke da de satt der når jeg kjøpt`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Rydda bilen og vaska felger i dag Å faen. Gått langt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Hva tror folket om å sette inn høytalere i dørene bak? det løfter lydbildet i bilen endel å ha høytalere i bakdørene, sitter høytalere der på min e34, låter bra... men om det er mye kutting/skjæring for å få de dit vet jeg ikke da de satt der når jeg kjøpt`n. Høres bra ut Må vel ta av dørtrekka neste helg da Takk for svar. Hva slags elementer har du i dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Selger felgene forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Lånte den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Må nesten skifte navn på tråden ettersom du bruker bilen mer en han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Ja, syns jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Ja, jeg bruker den maks to ganger i måneden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Vindusviskerne har ikke vært seg selv i det siste og fant ut at det måtte være releet. Brodern stakk på gs oslo og betalte 1000 spenn Håper det funker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Må bruke søndagen fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå