Markus E30 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Blir gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Ekke lett når man ikke kommer ut av boligfeltet lenger Turte ikke kjøre lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Lykke til med eventuell senk! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Hei! Altfor lenge siden jeg oppdaterte her nå.. Men det har skjedd ting fordet Hadde bilen inne på eu kontroll og kom ut med 5 toer feil. Som dere ser så har jeg byttet frontlykter da de andre var kast. Et par stag og noen ferske foringer gjorde bilen klar for veien i to år til! Deler som skal byttes (ikke mi eksospotte) Har byttet et par stag til i forstilling + travers foring. Brodern i aksjon Har byttet felger. Gamle Nye Fikk komponentsett i bursdagsgave av dama Stor forskjell fra de gamle høytalerne! Noen som koste seg med den skitne bakluka mi Da måtte jeg polere (Første gang siden jeg kjøpte bilen i 2010 ) Som tradisjonen har blitt så kjører jeg og broren min (Markus e30) til Oslo hver sommer! Bilen har fungert utmerket de drøye 6000 km som har blitt kjørt i sommer Reisefølge (Audi A4 S line 2009, E46 320D M-Tech 2, og E30 325 ) Etter å ha vært en dag på liseberg Under reperasjon Monterte xenon for et par dager siden. Er 4300 k i kjørelys nå. Fungerer schmuud Kommer 6000k i fullys og tåkelys når det blir prioritet Sendt en bestilling til koed så den kommer nok ila neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Tøft at det skjer ting her, men kjipt med ruta. Følger med ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Godt å høre klarer ikke la være å kjøpe ting til bilen Kommer en update om planer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Ettersom jeg er ferdig i militæret og skal begynne å jobbe så håper jeg at bilstereodrømmen min kan realiseres litt mer Har per i dag. Pioneer 6300 SD En Power acoustik bamf 5500 mono En dls Ca41 4 kanal Polk audio komp sett db6501 En ground zero kasse med Kenwood kfc w3012 12" Ground zero 12" Diverse ledninger. Oppgraderinger fremover: -Bygge nye dørtrekk foran som passer to 6,5" -To polk audio komp sett -Et eller to nye batterier -Nye strømledninger med splittere -Ekstra jording til batteri (Kjøpt) -Ekstra jording til dynamo (Kjøpt) -En 4 kanals forsterker Kom gjerne med innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Har nedfellbare bakseter men spaken er knekt av forrrige eier. Er det noen mulighet for å bytte denne mekanismen evt få ned baksete selv om den er knekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Da har pakken fra koed ankommet Grill ramma som er rundt nyrene fikk jeg av brodern helt plutselig Den gamle er full av steinsprut! Grom deler. Hartge ratt og tåkelysbryter fra Alpina B10 3,0 Har hatt problemer med DÅRLIGE lys kontakter til lysene foran. Knekker bare du ser på dem Så da fant jeg noen "nye" hos en høgger. De ødelagte Ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Har hatt litt fri i det siste, så da har jeg prioritert bilen Begynte med lysbryteren. Mulighet for råne lys Bærearmen og casterstaget som skal byttes Armen ute Montert Gammel Vs Ny Denne ble litt skadet da vi kjørte ut og trålte koed sine brukt sider til jeg fant en for en femtilapp På tide å få vekk el teipen Hadde glemt hvor digg det er å holde i ordentlig girkule! Tenkte jeg skulle bygge meg noen "vinterlykter" av de jeg har liggende Gamle reflektoren jeg ikke kom gjennom eu med Det var det jeg hadde. Får ikke montert hargte rattet fordi det sitter et senter der som gjør at jeg ikke får satt på skruen på rattstammen... Noen som har vært borti lignede? Skal få lagt ut bilde av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Mangler bare endeledd og stabstag så er forstillinga rimelig ny digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Du har stor nok plass å skru på ihvertfall Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Ja, forsåvidt. Stod på parkeringsplassen til videregående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Pusler litt med bilen så har fått vasket den og byttet ratt Før vask Utrolig bra shampoo Etter vask Nytt ratt Kom en "pakke" i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 På fredag kom det noen deler fra tromsø Et sett RH top line 8.5" x 17" Et sett Borbet A 9"x 16" Et sett ukjent. Borbet (?) To sportstoler i stoff Et M tech ratt Skal pusse opp alle felgene og selge dem, så si ifra hvis noen vil kjøpe dem etterhvert Stolene skal inn i min bil M tech rattet er til salgs viewtopic.php?f=14&t=237725 Fikk denne i posten på lørdag Fant denne under passasjer stolen Fra 99 Inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå